اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های گلستان:

16 آذر نشان‎دهنده یک حرکت آرمان خواهانه دانشجویی در مبارزه با آمریکاست

رئیس دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان گلستان از 16 آذر به عنوان یک حرکت آرمان خواهانه دانشجویی در مبارزه با آمریکا یاد کرد.

16 آذر نشان‎دهنده یک حرکت آرمان خواهانه دانشجویی در مبارزه با آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسنعلی مازندرانی ظهر امروز در آئین گرامیداشت 16 آذر «روز دانشجو» در تالار ابن سینا دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار داشت: حرکت دانشجویان در برهه‎های مختلف و در دفاع از نظام اسلامی بیانگر تداوم بصیرت جامعه دانشگاهی است.

وی نقش دانشجویان را در عرصه‎های مختلف مثبت ارزیابی کرد و افزود: دانشجویان در راستای تعالی اهداف انقلاب اسلامی جانفشانی‎های بسیاری کردند و این از خودگذشتگی و ایستادگی در برابر زورگویی‎های دشمنان در 16 آذر سال 1332 به نمایش درآمد و حاصل این جانفشانی شهادت تعدادی از دانشجویان بود.

رئیس دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های گلستان تصریح کرد: حضور دانشجویان و جوانان در جنگ تحمیلی، تسخیر لانه جاسوسی، دفاع از حریم ولایت در راهپیمایی 9 دی تنها گوشه‎ای از بصیرت دانشجویان در عرصه‎های حضور است.

مازندرانی با تاکید بر اینکه دانشجویان علاوه بر افزایش سطح علمی باید بینش سیاسی خود را نیز ارتقاء دهند، بیان داشت: دانشجویان کشورمان نسبت به رسالت علمی، اجتماعی، سیاسی و ... آشنایی دارند اما نیاز است که سطح تفکرات خود را نسبت به مسائل پیرامون خود افزایش دهند.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی در عمل به فرامین ولایت همواره گوش به فرمان است، تاکید کرد: دانشجو هیچگاه زیر بار ظلم نمی‎رود و ذلت‎پذیر نیست چراکه این مطالبه امام و رهبری است.

در آئین نکوداشت 16 آذر که ظهر امروز با حضور عجم‎نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، اساتید، کارکنان دانشگاه و جمعی از دانشجویان در تالار ابن سینای این واحد برگزار شد، نفرات بر‌تر در حوزه آموزشی، پژوهشی، بسیجی، فرهنگی، ورزشی و علوم تحقیقات معرفی و با اهدای لوح و هدایایی از آنها قدردانی شد.

انتهای پیام/83001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول