اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

برنامه‌های دهه فجر روح امید را در مردم تقویت کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید روح امید را در مردم تقویت کند.

برنامه‌های دهه فجر روح امید را در مردم تقویت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی اسماعیل‌پور ظهر امروز در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان اظهار کرد: گیلان از استان‌های پیشگام و جلودار برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در کشور است.

وی بر ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: گیلان همواره در ساماندهی اطلاع‌رسانی، تنویر و ترویج فرهنگ انقلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی پیشگام بوده است.

اسماعیل‌پور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: دهه فجر نقطه اوج خلق زیبایی‌های ملت ایران است که با رهبری امام (ره) اتفاق افتاده است.

این مسئول گیلان را دارای ظرفیت‌های بسیاری در عرصه اطلاع‌رسانی دانست و خاطرنشان کرد: تعداد 157 نشریه فعال و نیمه فعال در گیلان وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به فعالیت 30 پایگاه خبری تحلیلی در استان اشاره کرد و گفت: 9 روزنامه در گیلان منتشر می‌شود و می‌تواند ظرفیت فوق‌العاده‌ای را در کشور ایجاد کند.

وی میانگین مطالعه روزنامه در گیلان را 46 دقیقه عنوان کرد و یادآور شد: گیلان رتبه نخست کشور در زمینه مطالعه روزنامه را دارد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه میزان مطالعه بالا نشان‌دهنده پیگیری مطالبات عمومی، سیاسی و فرهنگی مردم گیلان است، اظهار کرد: فرهنگ بالای مطالعه مردم فرصتی برای مدیران استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به فعالیت 9 خبرگزاری در استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های خوبی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان وجود دارد.

وی با تاکید براینکه گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید روح امید را در مردم تقویت کند، تصریح کرد: مردم با اطلاع‌رسانی جامع و کامل خدمات دولت در هر مقطع زمانی امیدوار می‌شوند.

اسماعیل‌پور واگذاری مسئولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به خبرگزاری فارس را سبب ایجاد ظرفیت‌های مناسب در عرصه اطلاع‌رسانی دانست و بیان کرد: مجموعه خبرگزاری فارس گیلان از چهره‌های فعال در عرصه اطلاع‌رسانی استان هستند و امیدواریم این اقدام به نحو مطلوب انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه واگذاری مسئولیت به یک نهاد به معنای رفع تکلیف از دیگران نیست، اظهار کرد: تمام دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی باید به همدیگر کمک کنند تا ثمره و نتیجه آن را مردم ببینند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور پوستر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر انقلاب اسلامی توسط مدیرکل فرهنگ و اسلامی استان و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان رونمایی شد.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول