اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مشکلات موجود زاییده تفکرات گذشته است

استاندار مازندران گفت: مشکلات موجود استان مازندران زاییده تفکرات گذاشته است ولی امکان رفع آن وجود دارد.

مشکلات موجود زاییده تفکرات گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران اظهار داشت: برای ارتقای استراتژیک استان مازندران در این استان حضور یافتم.

وی تصریح کرد: در مدتی که در استان مازندران حضور یافتم سعی کردم که ارتباط بسیار نزدیکی با اصحاب رسانه داشته باشم و در بیشتر برنامه‌های استانداری رسانه‌های استان مازندران حضور داشتند.

استاندار مازندران گواه مطلب را خبرهای که از رسانه‌های برای استانداری مازندران درج شد اعلام کرد و درباره تاخیر در برگزاری نشست خبری از رسانه‌های استان مازندران عذر خواهی کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه به برخی نارسایی‌های موجود در استان مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران دارای قابلیت‌های ویژه از لحاظ نیروی انسانی است.

وی بیان داشت: بر اساس آمار در بخش‌های مختلف اجتماعی مازندران از میانگین کشوری از 50 درصد میانگین کشور نیز کمتر است.

استاندار مازندران بیان داشت: برای رفع این مشکل نیاز به برداشتن گام‌های اساسی هستیم.

وی در ادامه با اعلام حمایت از رسانه‌های استان مازندران گفت: از قلم‌های سازنده برای توسعه استان مازندران استفاده می‌کنم و  رسانه‌های قدرتمند منتقد و توانا را دوست دارم و رسانه‌های که با نقدشان سعی دارند در توسعه استان کمک کنند حمایت می‌کنم.

نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد: برای توسعه استان مازندران نیاز است رسانه‌ها از حاشیه‌ها پرهیز کنند و به کمبودها و نارسایی‌های استان مازندران توجه داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در استان مازندران وجود دارد گفت: مشکلات پیش روی استان مازندران چیزی نیست که در دوره حضور من در مازندران به وجود آمده باشد.

فلاح ادامه داد: مشکلات موجود زاییده تفکر گذشته است ولی امکان حل و فصل مشکلات وجود دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به سابقه اجراییش در کشور گفت: در بخش‌های مختلف اجرایی کشور اعم از کارگری تا قائم مقام وزارت کار کردم و مسائل توسعه استان مازندران را به خوبی درک می‌کنم.

استاندار مازندران بیان داشت: هدفم نجات استان مازندران است و با تشکیل ستاد استانداری مشکلات استان مازندران را روز به روز حل و فصل می‌کنم.

فلاح جلودار درباره به کارگیری نیرو در استانداران مازندران گفت: از همه سلایق در استان بهره‌گیری می‌کنم و برای به کارگیری نیرو در استان مازندران ده‌ها جلسه برگزار شد و افتخارم این است که از نیروهای توانمند استان مازندران در توسعه استان مازندران به‌کارگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده دولت در طی 100 روز از زمان حضور روحانی در مسند ریاست جمهوری گفت: در طی این صد روز کارهای اساسی و زیربنای انجام نشد ولی مهار تورم و ثبات قیمتی از شاخصه‌های دولت روحانی در این روزها است.

نماینده عالی دولت با اشاره به بازدیدی که در استان مازندران انجام شد،بیان داشت: در حال حاضر 49 درصد واحدهای تولیدی مازندران راکد، 22 درصد در حال راه‌اندازی و تنها 29 درصد با ظرفیت 30 تا 40 درصدی در حال کار هستند که باید در این امر گام اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به مشکلات بودجه‌ای که در کشور برای سال 92 وجود دارد، اظهار داشت: بودجه‌های اختصاص داده شده تنها 13 تا 14 درصد است که با این بودجه برای توسعه مازندران اقدامی نمی‌شود انجام داد.

انتهای پیام/86004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول