اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در نشست مطبوعاتی‌:

مرحوم معافی با روحیه‌ای پرنشاط نقش موثری در توسعه‌ مازندران داشت‌

استاندار مازندران در نخستین نشست خبری در استانداری مازندران با تسلیت درگذشت سرپرست فقید خبرگزای فارس در مازندران گفت: مرحوم معافی فردی موثر برای توسعه استان مازندرن به شمار می‌آمد.

مرحوم معافی با روحیه‌ای پرنشاط نقش موثری در توسعه‌ مازندران داشت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار ظهر امروز در نخستین نشست مطبوعاتی در استان مازندران با تقدیر از عملکرد شادروان جابر معافی در عرصه رسانه‌ای استان مازندران خطاب به ادامه دهندگان راه جابر معافی در خبرگزاری فارس در استان مازندران اظهار داشت: شادروان جابر معافی در شمار انسان‌های قرار داشت که علاقه به انجام کار را در سایه مجاهدت‌های شبانه‌روزی به عشقی پایان‌ناپذیر و جاودانه بدل کرد.

استاندار مازندران در ادامه بیان داشت: جابر معافی سال‌ها نفس کشیدن در سایه رسانه و تلاش صادقانه برای ارتقاء این جایگاه در مازندران چنان بر کار و رفتار و منش او تاثیر گذاشته بود که اندک اندک از وی چهره‌ای برجسته و موثر در استان مازندران بدل کرد.

ربیع فلاح جلودار ابراز داشت: شادروان جابر معافی فردی فعال، متواضع، با اخلاق و متعهد بود که همواره اشتیاق و علاقه فراوان در انجام فعالیت اطلاع‌رسانی و خبر داشت و در جبهه‌های مختلف کار و تلاش برای توسعه مازندران حضوری پرنشاط داشت.

در این مراسم لوح یادبودی از سوی استاندار مازندران به خانواده زنده‌یاد جابر معافی اهدا شد.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول