اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

دانشجو باید منتقد و ریزبین باشد

فرماندار سمیرم گفت: دانشجو باید منتقد و ریزبین باشد.

دانشجو باید منتقد و ریزبین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حامد منیری ظهر امروز در یادواره شهدای سمیرم در دانشگاه پیام نور سمیرم، برگزاری یادمان شهدا را موجب ثبات نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: یادواره شهدا، پاسداشت فرهنگ شهادت و عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تبریک روز دانشجو بر بصیرت افزائی و فعالیت دانشجویان در تمامی عرصه های کشور تاکید کرد و افزود: دانشجویان باید بدانند فاصله تواضع و حقارت به اندازه یک تار مو است و باید مراقب باشیم که مبادا ناخواسته از راه و هدف اصلی دور نشویم.

فرماندار سمیرم تصریح کرد: دانشجو باید منتقد باشد و با دقت و ریزبینی به تحلیل عرصه‌های مختلف مسائل را دنبال کند تا با آگاهی بیشتر در نقش سازنده و موثر خود بتواند قدم بردارد.

وی به داشت تهذیب و تحصیل دانشجویان تاکید کرد و گفت: دانشجو باید هوشیار باشد و با شناخت کامل جریان از عوام زدگی دوری کند و با حضوری فعال در کنار هم سازنده باشند.

در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور سمیرم با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر روز جنبش دانشجویی بود که با هدف استقلال طلبی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی پا به میدان گذاشت و جاودانه در تاریخ ماند.

عبدالله تاکی ادامه داد: دانشجویان باید با بینش درست و سالم در عرصه‌های سیاسی قدم بگذارند تا محیطی آرام و با تحمل و مدارا سیاسی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بوجود آید.

وی خاطرنشان کرد: به برکت خون پاک شهدا کشور ایران بر فراز قله‌ای قرار دارد که مایه مباهات و افتخار هر ایرانی است و با ارج نهادن قطره‌های خونی که برای سربلندی این کشور ریخته‌اند باید قدردان باشیم.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول