اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور

هفت الماس قزوین فولاد را با شکست بدرقه کرد

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در ادامه مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را با شکست بدرقه کرد.

هفت الماس قزوین فولاد را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته هفتم از دور رفت مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در سالن شهید بابایی قزوین پذیرای تیم قدرتمند فولاد ماهان سپاهان اصفهان بود که در پایان موفق شد این دیدار را با برتری به سود خود به پایان برساند.

در این دیدار که در حضور تماشاگران خونگرم قزوینی و با قضاوت امیرحسین صفرزاده به عنوان سرداور و محمود اولیازاده و علی ابراهیم‌زاده به عنوان داور برگزار شد، این بازیکنان تیم هفت الماس قزوین بودند که در پایان این دیدار جذاب و تماشایی بر رقیب قدرتمند خود چیره شدند و با نتیجه 67 بر 57 تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را شکست دادند.

بازیکنان تیم هفت الماس قزوین با پیروزی در این بازی، دومین برد ارزشمند فصل خود را در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور به دست آوردند تا اثبات کنند که رفته‌رفته با به دست آوردن تجارب بیشتر در مقابل تیم‌های مدعی و قدرتمند می‌توانند با استفاده از نیروی جوانی و جنگندگی بالا هر حریفی را به زحمت بیاندازند.

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین با به دست آوردن این نتیجه دو پیروزی و پنج شکست تا پایان هفته هفتم مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب 9 امتیاز و با یک پله صعود در جدول رده‌بندی در مکان نهم قرار گرفت.

بازیکنان تیم تازه وارد شده بسکتبال هفت الماس قزوین بدون شک با به دست آوردن ثبات تیمی می‌توانند در دیدارهای بعدی خود به مراتب شایستگی‌های خود را به بهترین شکل ممکن مقابل رقیبان به نمایش بگذارند، نکته‌ای که سرمربی این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بر آن مهر تأیید می‌‌زند.

محمدرضا اسلامی افزود: شاگردانم با پیروزی مقابل تیم قدرتمند فولاد ماهان اصفهان نشان دادند که از تیم‌های بزرگ ترسی ندارند و می‌توانند با حفظ آرامش و اعتماد به نفس بالا در زمین بازی، مقابل هر تیمی به برتری دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه  تیم بسکتبال هفت الماس قزوین نخستین فصل حضور خود در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، بیان کرد: بدون شک شاگردانم تاکنون نشان داده‌اند که برای دیگر تیم‌ها زنگ تفریح نیستند.

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین ادامه داد: شاگردانم یقیناً با بازی خوبی که مقابل تیم دانشگاه آزاد و فولاد ماهان سپاهان اصفهان از خود به نمایش گذاشتند، دیگر تیم‌ها به این باور رسیده‌اند که در مقابل انگیزه بالای بازیکنان هفت الماس کار سخت و دشواری را پیش رو دارند.

اسلامی عنوان کرد: مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم به صورت رفت و برگشت پیگیری می‌شود و با توجه به اینکه رفته‌رفته به نیم فصل نخست این رقابت‌ها نزدیک می‌شویم، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در جدول رده‌بندی پایانی این مسابقات بیش از 17 امتیاز را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/77004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول