اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر معلولان آمل:

نتایج نامطلوب دور دوم لیگ بسکتبال جبران می‌شود

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل با اعلام اینکه سعی داریم در دور سوم نتایج نامطلوب دور دوم را جبران کنیم گفت: بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند.

نتایج نامطلوب دور دوم لیگ بسکتبال جبران می‌شود

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آمل بیان داشت: مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از 20 آذر ماه امسال به مدت دو روز دنبال می‌شود.

وی از میزبانی تیم آلومینیوم اراک در این مرحله از مسابقات خبر داد.

به گفته عسگری‌پور، هشت تیم راه یافته به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در دو گروه چهار تیمی سازماندهی شدند که در گروه دوم تیم‌های آمل تنها نماینده مازندران، ایثار قم، آلومینیوم اراک و همیاری زنجان با یکدیگر روبرو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دور نخست مسابقات در گروه دوم به میزبانی استان زنجان برگزار شد، افزود: بسکتبالیست‌های آملی در این مرحله که اواخر مهر ماه امسال برگزار شد پس از سه روز رقابت، جایگاه نخست جدول را از آن خود کردند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل یادآور شد: به دلیل شرایط خاص جسمانی بازیکنان رقابت‌ها به صورت تمرکزی دنبال می‌شود.

وی درباره مرحله دوم این رقابت‌ها عنوان کرد: در این مرحله که به میزبانی آمل در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) برگزار شد هر سه دیدار خود را به حریفان واگذار کردیم و در این مرحله نیز تیم‌های ایثار قم، آلومینیوم‌سازی اراک و همیاری‌شهرداری زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند.

عسگری‌پور با اعلام اینکه سعی داریم در دور سوم نتایج نامطلوب دور دوم را جبران کنیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند و با تمرینات مستمر نقاط ضعف خود را برطرف کرده و نقاط قوت را تقویت کرده باشیم.

انتهای پیام/86012/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول