اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر:

جلودار رئیس هیئت بسکتبال شوشتر شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر گفت: نورالله جلودار رئیس هیئت بسکتبال شهرستان شوشتر شد و رسما کار خود را آغاز کرده است.

جلودار رئیس هیئت بسکتبال شوشتر شد

سید ضیاء‌الدین کلانتر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: هیئت بسکتبال شهرستان شوشتر از جمله هیئت‌های توانمند و پرافتخار شهرستان شوشتر است که از نظر فعالیت برای اداره ورزش و جوانان شوشتر اهمیت بسیار زیادی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا این هیئت به شرایط ایده‌آل گذشته خود باز گردد.

وی با اشاره به انتصاب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان شوشتر افزود: این هیئت ورزشی تاکنون بدون رئیس بوده است و در شرایط کنونی برای این هیئت یکی از مربیان باسابقه و توانمند بسکتبال شهرستان شوشتر منصوب شده است که رسما فعالیت خود را در این سمت آغاز کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه گفت: در تلاش هستیم تا هیئت‌های نیمه‌فعال شهرستان شوشتر را بار دیگر فعال کنیم و در همه رشته‌های ورزشی فعالیت‌ها افزایش یابد، به این دلیل می‌کوشیم در این زمینه از توان همه پیشکسوتان و مربیان برای اعتلای وضعیت ورزش شهرستان شوشتر استفاده کنیم.

کلانترمحمدی ابراز امیدواری کرد، هیئت بسکتبال شهرستان شوشتر بار دیگر افتخارات گذشته خود را بازیابد و در راستای تربیت نیروهای متخصص و باتجربه برای کسب نشان‌های ملی و بین‌المللی برای شهرستان شوشتر تلاش کند.

انتهای پیام/72006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول