اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

اتمام طرح‌های نیمه تمام هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: از انتقاد نمی‌ترسم، فقط برای اتمام طرح‌های نیمه تمام دولت قبلی یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای مازندران نیاز است.

اتمام طرح‌های نیمه تمام هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا یونسی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین کار در استانداری مازندران مشخص کردن کادر مدیریتی در ستاد مرکزی استان مازندران بود که این امر انجام شد.

وی درباره عدم تغییر نیروی مدیریتی در شهرستان‌ها گفت: ممکن است در این بخش حق با شما باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اعلام اینکه برای انتخاب نیروی مدیریتی در شهرستان‌ها باید کارکرد فرماندار از نمایندگان مجلس نیز پرسیده می‌شد و ملاحظات منطقه‌ای نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: وفاداری به طرح‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

یونسی ابراز داشت: افراد درد و رنج کشیده را باید شناسایی می‌کردیم.

این مسئول در ادامه گفت: در سال گذشته کشور وضعیت خاصی داشت و مردم با حضور در انتخابات به هشت سال گذشته نه گفتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه بیان داشت: تعدادی از فرماندار در استان مازندران را شناسایی کردیم و برای معرفی فرمانداران نیاز بود از وزیر کشور مجوز دریافت کنیم و برای بخشی از فرماندار مجوز دریافت کردیم و به زودی فرمانداران استان مازندران معرفی و مشخص می‌شوند.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر فرصت محدودی برای توسعه استان مازندران در اختیار داریم خاطر نشان کرد: به دنبال ارتقای استان مازندران هستیم.

وی در ادامه به طرح‌های اجرا نشده دولت قبلی در مازندران اشاره کرد و گفت: برای اتمام طرح‌های دولت قبل در مازندران نیاز به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار است.

یونسی ادامه داد: در حال حاضر کار در استان مازندران سخت است و باید به گونه‌ای حرکت کنیم که برای همه استان‌های کشور الگو باشیم و در صورت حمایت‌های رسانه‌ای می‌توانیم مشکلات استان مازندران را حل کنیم.

وی بیان داشت: رسانه‌ها چشم و چراغ مسئولان هستند و روشنگر تاریکی‌ها ما هستند از انتقادات نمی‌ترسم ولی برای توسعه استان مازندران نیاز به راهنمایی و مشورت داریم.

انتهای پیام/86004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول