اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

طرح هادی در یک هزار روستای کشور اجرا شده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از اجرای طرح هادی در یک هزار روستای کشور طی سال جاری خبر داد.

طرح هادی در یک هزار روستای کشور اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا تابش بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن شهر اراک در کوی سنجان اظهار داشت: اجرای طرح‌های هادی در روستاها یکی از اولویت‌های اساسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که امسال نیز این طرح با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به اجرا درخواهد آمد.

وی با تاکید بر استمرار طرح هادی روستایی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های طرح هادی روستایی برکات و آثار ارزشمندی در سطح روستاها داشته و موجب جلوگیری از مهاجرت‌ها شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت 349 هزار واحد مسکونی طرح مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خاطرنشان ساخت: در حال حاضر عملیات ساخت بیش از 250 هزار واحد از مجموع واحدهای تعهد شده به پایان رسیده است، اما ساخت 48 هزار واحد مسکونی با مشکلاتی مواجه است که رفع این مشکلات در دستور کار قرار دارد.

تابش افزود: همچنین ساخت 32 هزار واحد مسکونی روستایی کشور نیز از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که عملیات اجرایی 29 هزار و 700 واحد آن به اتمام رسیده است و مابقی نیز طی برنامه 5 ساله به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار مرکزی نیز گفت: با توجه به اهمیت مسکن برای دولت و مردم تکمیل ساختمان‌های مسکونی نیمه تمام به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

محمدحسین مقیمی افزود: پروژه مسکن کوثر اراک از جمله طرح‌های مهم مسکن‌سازی استان است که طی آن پنج هزار و 250 واحد مسکونی ساخته و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در فاز اول این پروژه‌ 660 واحد ظرف 15 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و 2 هزار واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال 94 تکمیل خواهد شد.

استاندار مرکزی با تاکید بر عزم جدی برای رفع مشکلات حوزه مسکن خاطر نشان کرد: ساخت و تامین مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های عمومی جامعه است که برای رفع مشکلات این حوزه باید تلاشی جهادی داشت.

انتهای پیام/87001/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول