اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجامع انتخاباتی روسای هیئت‌های ورزشی

هیئت اسکی و روستایی همدان صاحب رئیس شدند

با برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی و حضور روسای فدراسیون‌های اسکی و روستایی و بازی‌های بومی محلی و سنتی کشور رئیس این دو هیئت در همدان انتخاب و معرفی شدند.

هیئت اسکی و روستایی همدان صاحب رئیس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته گذشته 2 هیئت ورزشی همدان صاحب رئیس جدید شدند، یک رئیس ابقا شد و یک نیروی ورزشی جدید سکاندار یک هیئت را برعهده گرفت.

در مجمع انتخابات هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی و سنتی که به صورت تک کاندیداتوری برگزار شد رئیس اسبق این هیئت در سمت خود ابقا شد.

این مجمع که با حضور غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی محلی و سنتی و همچنین مهدی مستجاب‌الدعوه دبیر این فدراسیون و مسئولان ارشد ورزش استان و اعضای مجمع برگزار شد مهرداد نادری‌فرد با رأی قاطع اعضای مجمع در این سمت ابقا شد.

نادری‌فر از مجموع 19 رأی مأخوذه موفق شد با رأی قاطع 19 رأی برای چهار سال دیگر سکاندار روستایی و بازی‌های بومی محلی و سنتی شود.

در دیگر مجمع انتخاباتی استان تکلیف رئیس هیئت اسکی همدان روشن شد و بعد از سال‌ها ریاست یوسف آزادیان یکی از اعضای فعال هیئت اسکی همدان با رأی قاطع بر مسند این هیئت تکیه زد.

در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان که با حضور عیسی ساوه‌شمسکی رئیس فدراسیون اسکی، علیرضا باقری دبیر مجامع این فدراسیون و مسئولان ارشد ورزش استان و اعضای این مجمع برگزار شد کاظم عرب از پیشکسوتان این رشته موفق شد بدون رقیب رئیس هیئت اسکی استان همدان شود.

باز هم مجمع تک کاندیداتوری در همدان اتفاق افتاد و کاظم عرب با کسب 15 رأی موافق از 16 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت اسکی استان همدان انتخاب شد.

سخنگوی هیئت اسکواش استان همدان از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت در 23 آذر ماه امسال خبر داد.

جواد همدانی اظهار داشت: در مدت نام‌نویسی کاندیدا برای تصدی این پست تنها فاطمه‌السادات شبیری سرپرست فعلی هیئت ثبت نام کرد و این مجمع با یک کاندیدا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مجمع انتخابات هیئت اسکواش استان همدان روز شنبه 23 آذر ماه با حضور رئیس فدراسیون اسکواش برگزار می‌شود که در این انتخابات 17 نفر حق رأی دارند و فرد مورد نظر خود را، به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکواش استان انتخاب خواهند کرد.

گفتی است بنا بر اعلام اداره کل ورزش و جوانان این هفته مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان نیز برگزار خواهد شد و اعضای مجمع برای تنها کاندیدای این هیئت علی وحدتی رأی‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول