اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

به کاندیدهای دیگر مجمع انتخاباتی رای می‌دهم

سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت: از من خواسته شده که در مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه ثبت نام کنم و علاقه من تنها بازیکنان و محیط است و علاقه‌ای به ماندن در این رشته ندارم.

به کاندیدهای دیگر مجمع انتخاباتی رای می‌دهم

رضا رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سه‌گانه‌کاران و مربیان اصفهانی در فضاهایی که برایشان تدارک دیده شده است مشغول انجام تمرینات خودشان هستند اما منابع مالی در اختیار نداریم تا بتوانیم حمایت مناسبی از آنها داشته باشیم و هر حمایتی هم انجام می‌شود از کارهایی است که خودمان انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: در تاریخ 20 آذرماه رقابت‌های دوگانه قهرمانی کشور در کرمانشاه در 5 رده سنی برگزار می‌شود اما حداقل می‌توانند هزینه اعزام تیم را به ما کمک کنند تا بتوانیم تیم‌های خودمان را اعزام کنیم.

سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان ادامه داد: تیم سه‌گانه استان نیز آماده است و فدراسیون در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور و مرحله دوم لیگ را همزمان در ماهشهر در اواخر دی‌ماه و اوایل بهمن‌ماه برگزار کند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های دوگانه با 10 کیلومتر دو، 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری و با 5 کیلومتر دو به پایان می‌رسد و در رقابت‌های سه‌گانه نیز ورزشکاران 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری و با 10 کیلومتر دو کار خودشان را به پایان می‌رسانند.

رهنما با بیان اینکه مجمع انتخاباتی رئیس هیئت سه‌گانه قرار است در تاریخ 16 آذر برگزار می‌شود افزود: از من خواسته شده که ثبت‌نام کنم و علاقه من تنها بازیکنان و محیط است و علاقه‌ای به ماندن در این رشته ندارم و در صورتی‌که بدانم دو نفری که ثبت‌نام کرده‌اند برنامه‌هایی دارند و می‌توانند به این رشته کمک کنند به طور حتم خود من به یکی از همین آقایانی که برای مجمع انتخاباتی ثبت‌نام کرده‌اند رای می‌دهم.

وی تاکید کرد: سال 90 رده دوم بهترین هیئت کشور را کسب کردیم اما در سال 91 به عنوان بهترین هیئت کشور انتخاب شدیم.

سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان ادامه داد: با حضور وزیر محترم جدید ورزش و جوانان و درخشش‌های اخیر تیم‌های والیبال و فوتبال ساحلی آینده روشنی را برای ورزش مشاهده می‌کنم و امیدوارم در رشته سه‌گانه نیز این تحول و ارتقا را شاهد باشیم و همچنین شاهد رشد و ارتقا ورزش استان باشیم.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول