اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات

هیئت تیراندازی با کمان قم رئیس جدید انتخاب می‌کند

مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان قم امروز با حضور مسئولان فدراسیون این رشته در قم برگزار شده و رئیس جدید این هیئت معرفی می‌شود.

هیئت تیراندازی با کمان قم رئیس جدید انتخاب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت امروز سه ‌شنبه دوازدهم آذر ماه با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان، مدیرکل، معاون توسعه ورزش، مسئول مجامع هیئت‌های ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، با انتخاب اعضای واجد شرایط رأی دادن مجمع هیئت تیراندازی با کمان استان قم، رئیس جدید این هیئت معرفی می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان قم به منظور تعیین رئیس جدید در حالی برگزار می‌شود که این هیئت در سال‌های فعالیت خود از تاسیس تاکنون، به ریاست اسماعیل ملامحمدی از پیشکسوتان ورزش تیراندازی با کمان اداره شده است.

هیئت‌ تیراندازی با کمان در حال حاضر یکی از 43 هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که البته سال‌‌های چندان زیادی از طول فعالیت این رشته در قم نمی‌گذرد و مسئولان آن با برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی و اعزام‌های مختلف سعی کردند تا تیراندازی با کمان در قم رشد و توسعه یابد.

مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان قم در حالی برای تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار می‌شود که در طول دو دوره گذشته از زمان تشکیل این هیئت ورزشی در قم، اسماعیل ملامحمدی به عنوان رئیس در راس مدیریت این هیئت قرار داشته است. 

مروری بر فعالیت‌های مهم تیراندازی با کمان قم در گذشته نشان می‌دهد که این رشته حتی به نمایندگی از استان قم یک بار سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور با نام تیم تیراندازی با کمان مبین قم را نیز دارد.

این تیم در سال 1390 به عنوان نماینده هیئت تیراندازی با کمان استان قم در پیکارهای لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور حضور یافت و در مجموع عملکرد خوبی نیز داشت اما بعد از آن محدودیت‌های مالی مواجه شد تا هیئت قم از اعزام مجدد این تیم به لیگ برتر منصرف شود.

شاخص‌ترین چهره در رشته تیراندازی با کمان استان قم نیز فاطمه متقی کاشانی نایب رئیس بانوان این هیئت است که در مسابقات المپیک 2012 لندن به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان جانباز و معلول در کاروان اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها حضور داشت و ایران برای نخستین بار توانست از پارالمپیک لندن صاحب نشان طلای رشته تیراندازی با کمان شود.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول