اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی:

541 مرکز غیردولتی و دولتی به مددجویان خراسان‌جنوبی خدمات ارائه می‌دهند

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 521 مرکز غیردولتی و 20 مرکز دولتی در خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف به جامعه هدف بهزیستی خدمات ارائه می‌دهند.

541 مرکز غیردولتی و دولتی به مددجویان خراسان‌جنوبی خدمات ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن اکبری‌مطلق ظهر امروز در مراسم افتتاح هتل آپارتمان سالمندان حجر بن عدی خراسان جنوبی اظهار داشت: 96 درصد خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی در بخش غیردولتی و تنها چهار درصد آن در بخش دولتی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 521 مرکز غیردولتی و 20 مرکز دولتی در استان در حوزه‌های مختلف به جامعه هدف بهزیستی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: اعتماد عمومی به سازمان بهزیستی خراسان جنوبی مانند تمامی نقاط کشور در حال افزایش است.

اکبری‌مطلق میانگین رشد مشارکت‌های مردمی را 271 درصد عنوان کرد و گفت: بر اساس آمارهای رسیده در سه ماه نخست سال گذشته 261 درصد مشارکت مردمی انجام شده است که این میزان در سه ماه نخست امسال 256 درصد بوده است.

وی تعهد استان برای ایجاد اشتغال جامعه هدف بهزیستی در سال‌جاری را 300 نفر برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 288 اشتغال جدید در سامانه رصد و ثبت شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای مشاغل خانگی تا سقف 10 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، افزود: همچین برای خوداشتغالی پنج میلیون تومان پرداخت می‌شود.

اکبری‌مطلق متذکر شد: این سازمان آمادگی دارد تا پایان سال‌جاری برای 600 نفر از جامعه هدف خود اشتغال ایجاد کند.

وی با اشاره به احداث مجموعه آب درمانی در استان یادآور شد: این مرکز فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ‌است.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر 600 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان بهزیستی کشور به این مجموعه کمک شده است که برای تکمیل آن نیازمند یاری بیشتر این مجموعه هستیم.

اکبری‌مطلق با اشاره به سهم 1,5 درصدی اعتبارات ملی به این سازمان خاطرنشان کرد: این استان با توجه به اینکه نوپا و تازه تاسیس است نیازمند توجه بیشتر و اختصاص اعتبارات مالی بیشتری برای پیشرفت و ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مددجویان است.

وی در ارتباط با هتل آپارتمان سالمندان حجر بن عدی اظهار داشت: این هتل آپارتمان تنها برای سالمندان استان و شرق کشور نبوده بلکه تمامی سالمندان کشور می‌توانند به یک نسبت از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی افزود: این هتل در نوع خود بی‌نظیر است و یکی از پروژه‌های مورد نیاز استان و شرق کشور بوده است.

اکبری‌مطلق از افتتاح پروژه فیزیوتراپی و آب درمانی استان خبر داد و گفت: این مرکز به‌زودی و با تامین اعتبار تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/69017/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول