اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور ارومیه:

دانشجویان وصایای امام خمینی را عملیاتی کنند

رئیس دانشگاه پیام نور ارومیه گفت: دانشجویان ایران اسلامی باید در راستای عملی کردن وصایا و توصیه‌های امام خمینی (ره) گام بردارند.

دانشجویان وصایای امام خمینی را عملیاتی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل فائزی ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز دانشجو که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور ارومیه ترتیب یافت، اظهار داشت: 60 سال از فاجعه خونین 16 آذر سال 1332 می‌گذرد ولی مرام، منش و باورهای جوانان کشور ما تغییر پیدا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه فاصله زمانی در اعتقادات و اهداف ملت تغییر ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: دانشجویان باریک‌بین و دوراندیش کشورمان همچنان روحیه استکبارستیزی و اسلام‌گرایی خود را حفظ کرده‌اند و برای تعمیق این خواسته‌ها در فرهنگ بومی تلاش می‌کنند.

فائزی با اشاره به اینکه روحیه استکبارستیزی و مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در باورهای مردم ریشه‌های عمیق دارد، خاطرنشان کرد: برای اینکه آرمان‌های بلند ملت مبنی بر پیشرفت، ترقی، سازندگی، حق‌خواهی و ظلم‌ستیزی تحقق پیدا کند، دانشجویان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ارومیه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به اقشار مختلف اجتماعی اعم از اصناف، دانشجویان، فرهنگیان و .. توجه داشته‌اند ولی به جامعه دانشجویی کشورمان در وصیت‌نامه خود توصیه‌های جدی و خاصی دارند که باید برای جامه عمل پوشاندن به این رهنمودها به طور روزافزون تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان زیادی در هشت سال جنگ تحمیلی در مرزهای آذربایجان غربی، خوزستان و خرمشهر به خون خود غلتیدند که باید یاد و نام آنها در مناسبت‌های مختلف گرامی داشته شود، تا راه آنها همیشه و همه جا تداوم پیدا کند.

انتهای پیام/61002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول