اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان:

دانشجویان دست از پیشتازی علمی و عملی بر نخواهند داشت

دانشجویان بسیجی سمنان با صدور بیانیه‏ای اعلام کردند: ما دانشجویان این مرز و بوم در راستای حفاظت از آرمان‌های اصیل انقلاب، دست از پیشتازی علمی و عملی بر نخواهیم داشت.

دانشجویان دست از پیشتازی علمی و عملی بر نخواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان به مناسبت روز دانشجو بیانیه‎ای را بدین شرح صادر کرد: خون‌هایی که در 16 آذر 1332 سنگ‎فرش دانشگاه تهران شد، امتداد مظلومیت همه مستضعفان، محرومان و ستم‎دیدگان برابر مستکبران و شیاطین بزرگ تاریخ بود.

در این بیانیه آمده است: دانشجو حقیقتی روشن و نورانی است که با وجود پاک خود روشنی‏بخش آینده خواهد بود.

در این بیانیه می‏خوانیم: دانشجو یعنی جوان، یعنی طالب علم، یعنی کسی که ناظر به آینده است. دانشجو یعنی مظهر امید و شور و شعور، دانشجو یعنی حرکت به سوی رشد و تعالی معنوی، دانشجو یعنی بیداری سیاسی و بصیرت و دانشجو بودن به معنی خالص‌ترین سرباز برای انقلاب و آماده بودن برای جان‎فشانی در راه مبارزه با استکبار و محافظت از آرمان‌های اصیل انقلاب است.

این بیانیه می‏افزاید: برگ برگ کتاب قطور تاریخ معاصرمان پر است از کینه‌ورزی‌ها، حرص و طمع مستکبران به ویژه آمریکای جهان‎خوار و انگلیس فریب‎کار که لحظه‌ای ملت ایران را به حال خود رها نگذاشته و متقابلاً جان‎فشانی‌ها و مبارزات مردم حق‎طلب و استکبارستیز ایران که به رهبری بزرگانی چون حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای دست شیاطین را از این خاک کوتاه کردند.

در این بیانیه آمده است: 16 آذر یادآور بیداری جوانان این مرز و بوم و ایستادگی ایران و ایرانی مقابل دست درازی به حقوق مسلمش است.

در این بیانیه می‏خوانیم: دیروز چشم غرب به نفت بود و امروز به پیشرفت‌های هسته‌ای؛ اما چون همیشه به جهان ثابت کرده‌ایم که از حقوق‎مان دست نکشیده‌ایم این بار نیز ثابت می‌کنیم، حتی به چشم بر هم زدنی به غرب اطمینان می‎دهیم که از حق مسلم خودمان عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

این بیانیه می‏افزاید: 16 آذر تا ابد یادآور حق‌طلبی بزرگ‎مردانی است که با تأسی به حضرت ثارالله(ع)، مرگ عزتمندانه را بر زندگی ذلیلانه ترجیح دادند و در مسیر مبارزه با استکبار و دنیاپرستی‎شان از نثار خون پاکشان دریغ نداشتند.

در ادامه این بیانیه می‏خوانیم: 16 آذر روز گرامیداشت خون‌هایی است که در راه اعتلای آزادی و آزادگی ایران بر زمین ریخت و ملت ایران تا ابد خود را مدیون خون شهیدانی می‌داند که با قطره قطره خونشان، گذشته و حال انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن این انقلاب را بیمه کرده‌اند و مقابل هرگونه بی‌مهری و توهین به مقام والای شهیدان و خانواده معظم‎شان ساکت نخواهند نشست.

در این بیانیه تاکید شده است: امروز ما دانشجویان این مرز و بوم دستان خود را برای بیعتی دوباره با ولی‎فقیه زمان، امام خامنه‌ای بلند خواهیم کرد و اعلام می‌داریم در راستای حفاظت از آرمان‌های اصیل انقلاب، دست از پیشتازی علمی و عملی بر نخواهیم داشت و چون همیشه گام‌های استوار خویش را حول محور ولایت و همراه با ولی‌مان برخواهیم داشت.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول