اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

پیشرفت 50 درصدی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نور

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پیشرفت 50 درصدی بهینه‌سازی مدول اول و اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی چمستان نور خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در بازدید از مراحل اجرایی پروژه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی چمستان نور گفت: بهره‌برداری و استفاده از تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی علاوه بر حفاظت و نگهداری از محیط زیست و جمع‌آوری و دفع پسآب‌های واحدهای تولیدی و صنعتی، موجب استفاده مجدد بخشی از آب‌های تصفیه شده در قالب ایجاد فضای سبز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: تصفیه‌خانه مدول اول شهرک صنعتی چمستان با ظرفیت پالایش 350 متر مکعب در شبانه‌روز در حال بهینه‌سازی است که در کنار این پروژه اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک صنعتی نیز با ظرفیت پالایش 150 متر مکعب در شبانه‌روز با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وفایی‌نژاد افزود: برای اجرای این پروژه 11 میلیارد ریال از محل منابع استانی و داخلی شرکت هزینه می‌شود.

وی بیان داشت: مازندران دارای 11 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوده که روزانه 5 هزار و 215 متر مکعب فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی مورد پالایش مستمر و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با توجه به شرایط اقلیمی استان و منطقه همواره به دنبال حفظ محیط زیست و فضای سبز قدم برداشته که ساخت بیشترین تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را می‌توان از جمله اقدامات این شرکت نام برد.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول