اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم خبر داد

سازمان همیاری شهرداری‌ها مجری جدید برگزاری نمایشگاه‌ها در قم

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم گفت: طی چند سال اخیر سازمان صنعت و معدن مجری نمایشگاه‌هایی در قم بوده که در حال حاضر این کار به سازمان همیاری شهرداری‌های استان محول شده است.

سازمان همیاری شهرداری‌ها مجری جدید برگزاری نمایشگاه‌ها در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا ماندی در نشست خبری واگذاری نمایشگاه‌های بین‌المللی به سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم، اظهار کرد: سال‌های گذشته این نمایشگاه توسط استانداری و با هزینه دولت احداث شده و چون استانداری نهادی ستادی بود نمی‌توانست از این نمایشگاه استفاده کند، بنابراین آن را به دیگران واگذار می‌کرد.

وی افزود: طی چند سال اخیر سازمان صنعت و معدن مجری نمایشگاه‌هایی در قم بوده که در حال حاضر این کار به سازمان همیاری شهرداری‌های استان محول شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم با بیان اینکه هیچ اختلافی میان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با استانداری وجود ندارد، گفت: هیچ وقفه‌ای هم در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف رخ نداده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های جدیدی در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های قم وجود دارد؛ تشکیل کمیته شش‌گانه برای نظارت بر کیفیت نمایشگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها هستند که شامل کمیته حراست، نظافت و بهداشت، روابط عمومی و دیگر کمیته‌ها خواهد بود.

ماندی با بیان اینکه با همکاری ستاد اقامه نماز استان قم جایگاهی به منظور اقامه نماز در نمایشگاه ایجاد خواهد شد، گفت: پیش از شروع اذان مجریان نمایشگاه ملزم هستند اذان را در فضای نمایشگاه پخش و نماز جماعت را برپا کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم عنوان داشت: برای سال جدید برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم رعایت خواهد شد و شکل جدید کارها از سال آینده اجرایی می‌شود.

وی افزود: یک غرفه هم ویژه مطبوعات و رسانه‌ها در نمایشگاه نهم صنعت ساختمان در نظر گرفته شده و قرار است تجیهزات لازم برای مخابره خبر و عکس در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

انتهای پیام/78004/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول