اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی زکات کمیته امداد فارس مطرح کرد

عشایر مهم‌ترین جامعه هدف جلب زکات در فارس

مدیر اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با بیان این که این استان یکی از استان‌های عشایرنشین کشور است، گفت: عشایر فارس مهترین جامعه هدف برای جلب زکات هستند.

عشایر مهم‌ترین جامعه هدف جلب زکات در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنویس با اشاره به این که تاکنون از این ظرفیت در استان فارس به خوبی استفاده نشده است، اظهار داشت: هم‌اکنون 150 هزار نفر از عشایر ساکن این استان هستند که آنها 70 درصد گوشت قرمز و همچنین 40 درصد از صنایع دستی مورد نیاز فارس را تامین می‌کنند.

وی افزود: یک از اقداماتی که برای پرداخت زکات و تشویق عشایر این استان در راستای اجرای این سنت حسنه الهی در حال انجام است، بهره‌گیری از جامعه تبلیغی عشایر بوده که شامل طلاب و روحانیون هستند.

مدیر اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: هم‌زبانی و هم‌فرهنگی طلاب و روحانیون عشایر با جامعه هدف تاثیرات کار تبلیغی را بیشتر و عمیق‌تر می‌کند که در همین راستا اعزام آنها به جوامع عشایری می‌تواند مفید و موثر باشد.

خوشنویس ادامه داد: اعزام مبلغ به جوامع عشایری با هدف برپایی خیمه‌های تبلیغی و همچنین تبلیغات شکلی و محتوایی از جمله اقداماتی است که می‌توان با حمایت از آن‌ها عشایر را تشویق و ترغیب به پرداخت زکات کرد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول