اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون آمل:

آمل مرکز بدمینتون مازندران می‌شود

رئیس هیئت بدمینتون آمل گفت: قصد داریم تا در آینده‌ای نزدیک آمل را به عنوان مرکز بدمینتون مازندران معرفی کنیم.

آمل مرکز بدمینتون مازندران می‌شود

بهزاد زراعتگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: در چند سال گذشته رشته ورزشی بدمینتون رشد بسیار خوبی در این شهرستان داشته و خانواده‌های زیادی نیز از این رشته ورزشی استقبال کرده‌اند.

وی افزود: همچنین مهر ماه امسال نیز میزبان اردوی تیم ملی بدمینتون جوانان جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان بودیم که ملی‌پوشان در سالن ورزشی سرپوشیده حجاب آمل کار خود را دنبال کردند.

زراعت‌گر یادآور شد: مرتضی ولی‌دروی سرمربی تیم ملی جوانان و امید بدمینتون جمهوری اسلامی ایران که مسئولیت این اردو را برعهده داشت بیش از پنج ماه است که با توافق نهایی هیئت بدمینتون آمل تمرینات بدمینتون‌بازان این شهرستان را در اختیار دارد تا رشد، پیشرفت و ارتقای بیشتر ورزش بدمینتون آمل را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.

رئیس هیئت بدمینتون آمل کار جدید این مربی برگزاری مسابقات رنکینگ آزاد بزرگسالان در استان بوده تا با پایه‌ریزی رقابت‌های رنکینگ این مسابقات را فرا استانی کنیم.

وی با اعلام اینکه در مسابقات رنکینگ گذشته که به میزبانی آمل دنبال شد تیم‌هایی از نوشهر، قائمشهر، زنجان و ساری حضور داشتند، گفت: قصد داریم تا در آینده‌ای نزدیک آمل را به عنوان مرکز بدمینتون مازندران معرفی کنیم.

زراعت‌گر با تاکید اینکه مسابقات رنکینگ بدمینتون مازندران در آمل هر ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: این درحالی است که در کل کشور رقابت‌های رنکینگ هر چهار در طول سال دنبال می‌شود.

وی گفت: به صورت آزمایشی این رقابت‌ها را در رده نونهالان برگزار کردیم و قصد داریم از این پس به طور مستمر در رده نونهالان و نوجوانان نیز رنکینگ برگزار کنیم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول