اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال:

هیچ تیم ضعیفی در جام جهانی نیست

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در جام جهانی هیچ تیمی ضعیف نیست و تیم‌های همگروه ایران نباید ذهن ما را بیش از اندازه مشغول کند.

هیچ تیم ضعیفی در جام جهانی نیست

علی اصغر مدیرروستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی روزهای اخیر پیش‌بینی‌های زیادی در مورد نحوه گروه‌بندی جام جهانی 2014 برزیل مطرح بود و همه می‌خواستند بدانند که تیم ملی فوتبال در کدام گروه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برخی دوست داشتند که با تیم‌های قدرتمند اروپایی و آمریکایی همگروه شویم و عده‌ای دیگر می‌گفتند اگر با تیم‌های غیر‌سرشناس همگروه شویم، شانس صعود به مرحله بعدی را به دست می‌آوریم.

مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتبال افزود: معتقدم که در جام جهانی هیچ تیمی ضعیف نبوده و همه‌ی تیم‌ها با تمام قدرت در مسابقات حضور می‌یابند.

مدیرروستا گفت: حتی تیم بوسنی که ما سابقه بازی و شکست دادن این تیم را داریم نیز در جام جهانی برای ما حریف ساده‌ای نخواهد بود.

وی با اشاره به همگروه شدن ایران با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی گفت: نباید خیلی ذهن خود را مشغول توان این تیم‌ها کرده و خود را از پیش بازنده بدانیم چرا که بچه‌های ایرانی ثابت کرده‌اند که مرد روزهای سخت هستند.

*ضرورت انجام بازی‌های تدارکاتی ویژه برای تیم ملی فوتبال

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر امکانات لازم برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال فراهم شود، این تیم می‌تواند از جمله شگفتی‌ساز‌های جام جهانی باشد.

این پیشکسوت فوتبال افزود: با توجه به اینکه ما حریفان خود را شناخته‌ایم؛ از این پس نباید فرصت‌ را از دست دهیم و در نخستین گام باید بازی‌های تدارکاتی ویژه برای تیم ملی فراهم شود تا بازیکنان جوان ما شرایط روحی و فنی لازم را برای رقابت با بازیکنان بزرگ به ویژه بزرگان آرژانتین به دست آورند.

مدیرروستا تاکید کرد: تیم‌های نیجریه، آرژانتین و بوسنی هر کدام با یک سبک بازی می‌کنند لذا باید بر اساس حریفان خود، تیم‌های تدارکاتی را انتخاب کرده و از فرصت محدود باقی‌ مانده برای آماده‌سازی تیم ملی استفاده کنیم.

وی در پایان اظهارامیدواری کرد؛ با تلاش مدیران ورزشی کشور تیم ملی فوتبال ایران با آمادگی کامل در جام جهانی 2014 برزیل حضور یافته و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول