اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال استقلال:

‌همین حالا به جام جهانی برویم بدون امتیاز برمی‌گردیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: همین حالا به جام جهانی برویم بدون امتیاز برمی‌گردیم.

‌همین حالا به جام جهانی برویم بدون امتیاز برمی‌گردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد نکونام امشب پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم و دو تیم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه یکدیگر داشتند، حتی تیم ما یک موقعیت صدر در صد گل داشت که از روی خط برگشت داده شد.

وی در پاسخ به این سئوال که جو ورزشگاه چطور بود؟ تصریح کرد: خوب بود و مشکل خاصی نداشت و زمین بازی نیز بهتر از بازی ما برابر ذوب‌آهن شده بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از نتیجه راضی نیستم، چراکه موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما دو تیم خوب کشور بودیم که هیچکدام دوست نداشتیم ببازیم.

وی با اشاره به حضور ایران در جام جهانی، تأکید کرد: به طور قطع نباید به فکر بازی کردن با تیم‌هایی مانند اسپانیا یا برزیل باشیم و امیدوارم قرعه‌ای مناسب به ما بخورد، چراکه ما بازیکنان قرار است جلوی این تیم‌ها حضور داشته باشیم؛ هرچند که ممکن است مردم دوست داشته باشند برابر این‌گونه تیم‌های خوب قرار بگیریم.

نکونام در پاسخ به این سئوال که تصورتان در حال حاضر از حضور در جام جهانی چیست؟ اضافه کرد: در حال حاضر اگر قصد داشته باشم صحبت کنم باید بگویم از جام جهانی بدون هیچ امتیازی بازمی‌گردیم، چراکه نه اردو و نه بازی تدارکاتی داشته‌ایم، اما در صورتی ‌که با تدارک مناسبی پای در جام جهانی بگذاریم می‌توانیم نتیجه هم بگیریم.

انتهای پیام/63020/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول