اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال هفته دوازدهم لیگ پانزدهم فوتسال

داور جام جهانی قاضی مصاف ماهان تندیس قم و راه ساری شد

داور قضاوت کننده در جام جهانی فوتسال، مسابقه تیم‌های ماهان تندیس قم و راه ساری در هفته دوازدهم از نیم فصل نخست لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور را قضاوت می‌کند.

داور جام جهانی قاضی مصاف ماهان تندیس قم و راه ساری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بازی‌های هفته دوازدهم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال از دیروز پنجشنبه چهاردهم آذر‌ماه با دیدار تاسیسات دریایی تهران و هلال احمر آذربایجان شرقی و تساوی این 2 تیم آغاز شد.

این در حالی است که سایر دیدارهای هفته دوازدهم لیگ پانزدهم امروز جمعه پانزدهم آذرماه در شهرهای تبریز، قم، اصفهان، تهران و ماهشهر به انجام می‌رسد و بعد از آن لیگ برتر تا پایان نیم فصل نخست خود تنها یک هفته دیگر پیش رو خواهد داشت.

بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده تمام این بازی‌ها از جمله دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و راه ساری در هفته دوازدهم دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا ماهان تندیس در تلاش برای کسب پنجمین برد این فصل و سومین پیروزی خود در خانه برابر رقیب مازندرانی به میدان برود.

در حالی که دوازدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 6 بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار است در هفتمین دیدار خارج از خانه خود مقابل تیم فوتسال راه ساری صف آرایی کند.

دیدار ماهان تندیس قم و راه ساری از بازی‌های مهم دوازدهمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال است که طبق برنامه کمیته فوتسال از ساعت 18 عصر امروز جمعه به میزبانی تیم ماهان تندیس و شاگردان محسن حسن‌زاده در سالن شهرداری 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را عبدالحمید باقری به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین نمایندگان قمی و مازندرانی لیگ برتر فوتسال را اسماعیل کمر بسته به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، قباد فتح‌اللهی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و حسن عرفانی به عنوان وقت نگهدار، دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس خواهد بود ضمن اینکه عبدالواحد بیت‌سیاح نیز به عنوان ناظر داوری این دیدار معرفی شده است.

عبدالحمید باقری داور اول دیدار ماهان تندیس قم و راه ساری یکی از داوران بین‌المللی فوتسال کشورمان به شمار می‌رود که در مهر و آبان‌ماه سال‌جاری همراه با تیم ملی فوتسال به رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ برزیل یعنی جام گرند پریکس ملقب به جام جهانی کوچک اعزام شد.

این در حالی است که مسابقات جام جهانی کوچک گرند پریکس با حضور هشت تیم برزیل، ایران، ژاپن، صربستان، روسیه، آرژانتین، گواتمالا و پاراگوئه در برزیل برگزار شد و در شرایطی که عبدالحمید باقری از ایران در این دوره از مسابقات قضاوت کرد، تیم ملی کشورمان نیز به مقام سوم دست یافت.

برنامه امروز بازی‌های لیگ برتر فوتسال:

ساعت 16:

شهرداری تبریز ـ زمزم اصفهان (سالن شهید پورشریفی تبریز)

گیتی‌پسند‌ ـ شهید منصوری (سالن پیروزی اصفهان)

میثاق تهران ـ فرش‌آرا (سالن شهرداری منطقه 11 تهران)

پتروشیمی ماهشهر ـ شهرداری ساوه (سالن بعثت تهران)

ساعت 18:

ماهان تندیس قم ـ راه ساری (سالن شهید حیدریان قم)

دبیری تبریز ـ ملی حفاری اهواز (سالن علوم پزشکی تبریز)

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول