اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

فعالیت 31 هزار واحد صنفی شناسنامه‌دار در استان بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فعالیت 31 هزار واحد صنفی شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 31 هزار واحد صنفی شناسنامه‌دار در استان بوشهر

عباس تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: نظارت بر اصناف و ساماندهی بازار از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در سال جاری به شمار می‌رود.

وی افزود: در یک‌سال اخیر از تمام شهرستان‌ها بازدید داشته‌ایم و تلاش زیادی برای بهبود قیمت‌ها و رضایتمندی مردم از بازار انجام گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود تعداد 31 هزار واحد صنفی فعال شناسنامه‌دار در استان بوشهر وجود دارد که شهرستان‌های دشتستان و دیلم به ترتیب بیشترین و کمترین واحد صنفی را به خود اختصاص داده‌اند.

تابش تاکید کرد: انتقال صنوف آلاینده از داخل شهرها به محدوده بیرون شهر در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: بیشتر بازاریان و اصناف استان بوشهر با انصاف هستند و اندکی هم افراد فرصت‌طلب بازاری وجود دارند که مجال فرصت را به آنها نخواهیم داد.

تابش با تاکید بر اینکه کمبود کالاهای اساسی نداریم افزود: در صورت افزایش قیمت به دلیل کمبود کالا، با تزریق و استفاده از ذخایر کالاهای اساسی قیمت‌ها به حالت اولیه برگردانده خواهد شد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه‌های فروش را به عنوان تنظیم کننده یا ریگراتور بازار می‌شناسیم و همزمان در شهرهای مختلف این کالا ها عرضه می‌شود و در هر سال دو نمایشگاه فروش بهاره و پاییزه داریم.

تابش گفت: تمام توان و ظرفیت موجود را برای رضایتمندی مردم از وضعیت بازار و توزیع عادلانه کالاها به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول