اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

ولایتمداری دانشجویان شاخصه عزتمندی آنهاست

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: ولایتمداری دانشجویان و تبعیت بی‌چون و چرا از خط ولایت شاخصه موفقیت و سربلندی دانشجویان ما در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

ولایتمداری دانشجویان شاخصه عزتمندی آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌‌آباد اظهار داشت: در 16 آذر دانشجویان مؤمن، متعهد و انقلابی این کشور در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و رژیم‌های خودفروخته چنان ایستادگی کرده و شهادت را به جان خریدند که در تاریخ این کشور نام و یاد این شهدای دانشجوی فداکار ماندنی و جاودانه است.

وی ریشه این رویداد عظیم را تقویت و توسعه روحیه استکبارستیزی و ظلم‌ناپذیری دانشجویان و نسل پر جنب و جوش توصیف کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب نیز دانشجویان ما در سنگرهای مختلف ثابت کردند که نه تنها ثابت قدم و با اراده در برابر تهدیدها و افکار آلوده دشمنان هستند بلکه بیش از هر زمان دیگر در صحنه مقابله با خواسته‌های نابجای دشمنان حاضر و مهیا هستند.

علوی خاطر نشان کرد: دانشجوی امروز در سنگر علم و پیشرفت‌های این کشور آگاه، بصیر و فهیم حضور دارد و اگر دشمن بخواهد فکری خطا و حرکتی ناصواب انجام دهد دانشجویان به موقع و با تمام وجود به آنها پاسخی قاطع می‌دهند.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بزرگترین ابزاری که می‌تواند دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما را از تهدید بیگانگان در امان نگه داشته و صیانت کند ابزار اتکا به علم و پیشرفت‌های روزافزون است که در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه پیشرفت‌های هسته‌ای و علمی شاهد و ناظر آن هستیم.

وی اضافه کرد: دانشجویان ما امروز علاوه بر حضور قاطع در صحنه پیشرفت‌های علمی و برخی از حرکت‌های سیاسی، فرهنگی و ارزشی همچنان در صحنه دفاع از انقلاب نیز مهیا و آماده هستند و هرگز حاضر نیستند ثمره این سال‌ها را به بهایی کم بفروشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی را به فرمان امام گرامی داشت و بیان کرد: این شورا در سال‌های اخیر حرکت‌ها و اقدامات ارزشمندی را انجام داده و در یک قدم پرخیر و برکت توانسته سدی در برابر هجمه‌های فرهنگی با تصمیم‌گیری درست و شایسته ایجاد کند.

علوی ادامه داد: اگر ما می‌خواهیم فرهنگ از غفلت و مظلومیت خارج شود باید نگاه روشن و عالمانه‌ای به این حوزه داشته باشیم چرا که آسیب وارد شدن به عرصه فرهنگ جامعه ما را در سایر عرصه‌ها آسیب‌پذیر می‌کند.

انتهای پیام/62007/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول