اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس مطرح کرد

استفاده از ظرفیت اشتغال‌زایی سهام عدالت در کشور

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های سهام عدالت، گفت: ظرفیت اشتغال‌زایی سهام عدالت در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از ظرفیت اشتغال‌زایی سهام عدالت در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سید هادی حسینی بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های تعاونی فعال سوادکوه با اشاره به اینکه شرکت تعاونی سهام عدالت ظرفیت‌های خوبی برای توسعه و اشتغال‌زایی دارد، بیان داشت: شرکت‌های تعاونی سهام عدالت برای اشتغال‌زایی و استفاده از توانمندی‌های توسعه شهرستان سوادکوه برنامه‌ریزی کنند و یا در سرمایه گذاری‌ها مشارکت کنند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم آزاد شدن سهام عدالت و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آن، افزود: برای استفاده از ظرفیت‌های سهام عدالت حمایت لازم را انجام می‌دهم.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان سوادکوه با اشاره به عضویت 75 هزار و 500 عضو در این شرکت، گفت: طرح‌های پیشخوان دولت، بیمه خدمات و فروشگاه تعاونی مصرف بخشی از فعالیت‌های شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان سوادکوه است.

منصور احمدی با اشاره به ظرفیت‌های شرکت تعاونی سهام عدالت، گفت: شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان سوادکوه توانمندی لازم برای اجرایی کردن طرح‌های استانی را دارد.

انتهای پیام/86015/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول