اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی‌شهر:

برخی از سیاسیون به دانشگاه‌های کشور طمع دارند

امام جمعه خمینی‌شهر گفت: دانشجویان مراقب باشند، چراکه برخی از سیاسیون به دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش کشور برای رسیدن به اهداف سیاسی خود طمع دارند.

برخی از سیاسیون به دانشگاه‌های کشور طمع دارند

به گزارش خبرنگار فارس از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه خمینی‌شهر با اشاره به 16 آذر روز دانشجو خطاب به دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان ما مراقب باشند دشمنان از مناسبت‌های دانشجویی سوءاستفاده نکنند.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال آن هستند که دانشجویان ما را در مقابل مسئولین نظام و مردم قرار دهند.

امام جمعه خمینی‌شهر با اشاره به سالروز تأسیس شورای انقلاب فرهنگی خطاب به مسئولین فرهنگی استان گفت: مسئولین فرهنگی استان به حل مشکلات شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی‌شهر توجه لازم را داشته باشند.

رئیس شورای عمومی شهرستان خمینی‌شهر بیان داشت: با وجود اینکه مدیران و مسئولان مهم شهرستان عضو این شورا هستند، ولی در شهرستان این شورا به علت گوناگون تاکنون موفق نبوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی زمان‌بر است مسئولین شهرستان در اجرای امور فرهنگی همکاری لازم را ندارند و کارشکنی مشاهده می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان به دلایلی تأثیرگذاری لازم را در امور فرهنگی ندارد و موانع زیادی برای پیشرفت شورای فرهنگ عمومی شهرستان وجود دارد.

امام جمعه خمینی‌شهر با بیان اینکه کمبود بودجه یکی از موانع اجرای امور فرهنگی شهرستان است گفت: مشاهده می‌شود در بخش‌های دولتی هزینه‌های بی‌مورد زیادی در بخش‌های دیگر صرف و هزینه می‌شود، ولی مسئولان استان و شهرستان اعلام می‌کنند که برای برنامه فرهنگی بودجه نداریم.

رحیمی با بیان اینکه مصلی نماز جمعه خمینی‌شهر بعد از گذشت 30 سال نیاز به هزینه‌ای سنگین برای بازسازی مجدد دارد، گفت: به علت کمبود بودجه و عدم حمایت مسئولان ما نمی‌توانیم مصلای نماز جمعه خمینی‌شهر را بازسازی کنیم.

وی افزود: با توجه استقبال خیلی خوب مردم خمینی‌شهر از نماز جمعه و جمعیت زیاد امکان فراهم نمودن امکانات سرمایشی و گرمایشی برای نمازگزاران وجود ندارد.

وی تصریح کرد: مسئولین استان و شهرستان هیچ‌گونه همکاری و استقبالی برای بازسازی مصلای نماز جمعه خمینی‌شهر ندارند و با اختصاص بودجه‌های کم نیز عملیات بازسازی مصلای امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/2301/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول