اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه مازندران:

حیله‌گران با ادعای حقوق بشر از تروریست‌ها حمایت می‌کنند

امام جمعه شیرگاه مازندران با اشاره به روز حقوق بشر و تاکید دین اسلام بر آن، گفت: حقوق بشر در اسلام جایگاه رفیعی دارد و در جهان امروز حیله‌گران از آن سوء استفاده و با ادعای حقوق بشر از تروریست‌ها و ظالمان حمایت می‌کنند.

حیله‌گران با ادعای حقوق بشر از تروریست‌ها حمایت می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه خوشرویی سبب جلب محبت مردم و و نزدیکی به خدا و ترشرویی سبب خشم مردم و دوری از خدا می‌شود، اظهار داشت: امام محمد باقر(ع) در توسعه دانش دینی نقش مهمی بر عهده داشته است.

امام جمعه شیرگاه با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو به رسالت‌های این قشر جامعه اشاره کرد و افزود: اگر دانشجو استکبارستیز نباشد سبب فساد در جامعه را فراهم می‌آورد و دانشجویان از جریان‌های مهم جامعه هستند.

وی با اشاره به روز حقوق بشر و تاکید دین اسلام بر آن، گفت: حقوق بشر در اسلام جایگاه رفیعی دارد و در جهان امروز حیله‌گران از آن سوء استفاده و با ادعای حقوق بشر از تروریست‌ها و ظالمان حمایت می‌کنند.

*از مراکز دانشگاهی سوادکوه استفاده بیشتری شود

 امام جمعه موقت زیراب نیز در خطبه‌های نماز جمعه زیراب با تبریک میلاد امام موسی‌ابن جعفر(ع) به برخی از شاخص‌های سبک زندگی از نظر این امام اشاره کرد و گفت: دوری از دنیاطلبی، کسب روزی حلال، تلاش برای دست‌یابی به یقین برخی از شاخص‌های سبک زندگی در گفتار امام هفتم ما بوده است.

حجت‌الاسلام علی رضانژاد با تبریک روز دانشجو به اهمیت نقش دانشجویان در انقلاب اشاره کرد و افزود: از وجود پنج مرکز دانشگاهی سوادکوه برای توسعه این شهرستان بهره‌برداری بیشتری شود.

وی با اشاره به شهادت حضرت رقیه(س) گفت: احیای قیام و گسترش اهداف قیام امام حسین(ع) از برنامه‌های اسرای کربلا بوده است.

* اطاعت از ولی فقیه ادامه اطاعت از ائمه معصوم است

امام جمعه پل‌سفید نیز در خطبه‌های نماز جمعه سوادکوه با اشاره به ولادت امام محمد باقر(ع) به برخی از ابعاد علمی و دینی ایشان اشاره کرد و گفت: اطاعت از ولی فقیه ادامه اطاعت از ائمه معصوم است.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با اشاره به اهمیت حوزه و دانشگاه، گفت: دانشجویان از جریان‌های سیاسی منحرف دوری کنند.

وی به خدمات هوانیروز و شهیدان نیروی هوایی اشاره و خاطرنشان کرد: افسران هوانیروز تحصیل‌کرده خارج از کشور بودند اما در همراهی با مردم در برابر دشمنان با همه قدرت ایستادند.

انتهای پیام/86015/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول