اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مراکز حقوق بشر تامین‌کننده منافع جهان استکبار است

امام جمعه بوشهر گفت: همه ما از مراکز جهانی حقوق بشر ناامید هستیم چون این مراکز تامین‌کننده منافع جهان استکبار هستند.

مراکز حقوق بشر تامین‌کننده منافع جهان استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوشهر با اشاره به روز جهانی حقوق بشر اظهار داشت: اسلام مدافع واقعی حقوق بشر محسوب می‌شود نه جهان استکبار چون تمام سازمان‌های حقوق بشر در جهت تامین منافع جهان سلطه تلاش می‌کنند و این امر مورد قبول ایران نیست و مردود است.

وی از زحمات استاندار سابق تشکر کرد و گفت: توفیقات استاندار جدید در جهت خدمت به مردم این استان و توسعه و پیشرفت بر اساس نگاه مقام معظم رهبری را خواستار هستم.

وی بیان کرد: ‌استان بوشهر ظرفیت‌های زیادی دارد و امید است این استان در آینده نمایشگاه توسعه و پیشرفت در کشور باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، گفت: دانشگاه‌ها از مهمترین مراکز علمی در عرصه آموزش علمی خودکفایی و تولید مرجعیت علمی هستند و هم مرکز تولید منابع انسانی به حساب می‌آیند.

وی گفت: امید است دانشگاه‌ها بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری،‌ فرهنگ اسلامی را در دانشگاه‌ها نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها با نگاه تولید علم و مرجعیت علمی مدیریت شوند، گفت: گروه‌های علوم انسانی در دانشگاه‌ها، قرآن‌محوری را اساس درست خود قرار دهند نه اینکه از ترجمه‌های نویسندگان خارج از حوزه اسلام استفاده کنند.

امام جمعه بوشهر در پیوند بین دانشگاه و مراکز صنعتی تاکید کرد و گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزش مورد توجه باشد و در این راه وحدت بین حوزه و دانشگاه به صورت اساسی باید مدیریت شود.

صفایی‌بوشهری با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از فعالان این عرصه و بزرگانی که بر اساس نگاه مقام معظم رهبری عمل می‌کنند، تشکر می‌کنم ضمن اینکه قرارگاه‌های این شورا در سایر نقاط کشور طراحی و ایجاد شود.

انتهای پیام/6606/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول