اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

برگزاری یادواره شهدا راهی برای احیای فرهنگ شهادت است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: برگزاری یادواره شهدا راهی برای احیای فرهنگ شهادت است.

برگزاری یادواره شهدا راهی برای احیای فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز یادواره 86 شهید بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه با حضور اقشار مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در این آیین معنوی اظهار داشت: مقام شهدا را با نغز‌ترین مطالب ادبی نمی‌توان توصیف کرد و تنها خداوند متعال در قرآن کریم بهترین مطلب را بیان کرده و فرمود: «گمان نبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند (شهدا) مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد پروردگار روزی داده شدند».

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه امروزه بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم که فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ساری و جاری باشد، یادآور شد: یاد شهدا و برگزاری یادواره شهدا راهی برای احیای این فرهنگ است.

این مسئول یادآور شد: با برگزاری یادواره شهداء علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امام راحل (ره) و رهبر معظم را نیز از خود خوشنود نگه می‌داریم.

حسینی‌طلب تصریح کرد: شهدا زنده‌اند، ما و جهانیان را هم زنده کردند که از نتیجه آن حضور میلیونی مردم از گوشه و کنار جهان در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به یک قوم، به یک روستا و یا به یک شهر نیستند، شهدا متعلق به جهان اسلام هستند، یادآور شد: شهدا اولیای خاص خداوند هستند و ما باید برای آن‌ها و در حق آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم و کار انجام دهیم که در این زمینه باید توان خود را بالا ببریم و بیش از حد توانمان کار کنیم.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول