اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر خبر داد

برگزاری 25 یادواره شهید دانش‌‌آموز در مدارس دیر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از برگزاری 25 یادواره شهید دانش‌آموز در مدارس این شهرستان خبر داد.

برگزاری 25 یادواره شهید دانش‌‌آموز در مدارس دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، عبدالرسول صالحی ظهر امروز در جلسه هماهنگی این یادواره با اشاره به جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدای دانش‎آموز در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: هدف از برگزاری این یادواره تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای دانش‎آموز، تجدید بیعت با رهبری، حفظ روحیه افتخار و سربلندی هشت سال دفاع مقدس و الگوپردازی برای نسل جوان است.

صالحی صحنه عزت و سرافرازی ایران اسلامی را مدیون خون‌های مطهر شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان دانست و افزود: امروز وظیفه دانش‎آموزان ایران اسلامی این است که با کسب علم و دانش و مقابله با ترفندهای دشمنان راه شهدای دانش‌آموز را قاطعانه ادامه دهند.

صالحی اضافه کرد: یادواره شهدای دانش‎آموز شهرستان دیّر از تاریخ 16 آذرماه تا 14 اسفندماه در 25 مدرسه شهرستان دیّر اجرایی خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر نیز برگزاری یادواره شهدای دانش‎آموز را یک نیاز عنوان کرد و گفت: این‌گونه یادآوری‌ها برای نسل نوجوان ما بسیار لازم و ضروری است.

سید عبدالعلی موسوی کراماتی ادامه داد: در برگزاری یادواره شهدا توانمندی و پتانسیل‌های موجود در بین دانش‎آموزان باید مورد استفاده قرار گیرد.

مختارزاده معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیر نیز در سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته برای هرچه با شکوه‎تر برگزار شدن این یادواره پرداخت و گفت: دیدار با خانواده محترم شهدای دانش‎آموز، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقه دل‎نوشته‌ها به شهدای دانش‎آموز از برنامه‌های یادواره شهدای دانش‎آموز شهرستان دیّر است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول