اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی گچساران اعلام کرد

خدمات‌رسانی 50 راهدار گچسارانی در جاده‌های اصلی و فرعی

رئیس راه و شهرسازی گچساران گفت: در حال حاضر و باتوجه به بارندگی شدیدی که از ساعاتی پیش در این شهرستان آغاز شده، افزون بر 50 راهدار در قالب اکیپ‌های راهداری با وسایل و تجهیزات در حال خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

خدمات‌رسانی 50 راهدار گچسارانی در جاده‌های اصلی و فرعی

فرامرز انصاری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: راهداران این شهرستان با تمامی توان و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات در جاده‌ها حضور دارند و در حال گشت‌زنی در محورهای این شهرستان هستند.

تمامی راه‌های اصلی و فرعی گچساران باز است

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین وظیفه این اداره، ایمن‌سازی محورهای برون‌شهری و خدمات‌رسانی مطلوب به رانندگان، مسافران و به طور کلی کاربران جاده‌ها است.

رئیس راه و شهرسازی گچساران با اشاره به بارندگی شدیدی که از ساعت‌های گذشته تاکنون در گچساران آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون گزارشی از مسدود شدن راه‌های اصلی و فرعی بر اثر بارندگی گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه گزارشی مبنی بر مسدود شدن راه‌ها یا ریزش کوه و تپه مسیر جاده‌ها، راهداران راه و شهرسازی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات لازم در کوتاهترین زمان ممکن به منطقه مورد نظر اعزام می‌شوند.

رئیس راه و شهرسازی گچساران با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی در جاده‌ها توسط رانندگان و سرنشینان خودروها عنوان کرد: تردد در تمامی مسیرهای جاده‌های اصلی و فرعی روستایی بدون مشکل است.

انصاری ادامه داد: افزون بر 50 راهدار اداره راه و شهرسازی در اکیپ‌های چند نفره مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/82001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول