اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

همدان مستعد میزبانی رویدادهای ورزشی است

استاندار همدان گفت: با وجود امکانات و زیرساخت‌هایی که در سال‌های اخیر در همدان به وجود آمده این شهر مستعد میزبانی رویدادهای ورزشی در رشته مختلف به خصوص فوتبال است.

همدان مستعد میزبانی رویدادهای ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت عصر امروز در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همدان در سال‌های اخیر در بعد ساخت و سازهای اماکن ورزشی بسیار خوب عمل کرده و موفق شده چند ورزشگاه درخور و با امکانات مناسب ساخته شود.

وی افزود: همدان با قابلیت و ظرفیت مناسبش در زمینه ورزش، توانایی میزبانی مسابقات مختلف را در اکثر رشته‌ها دارد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد: همدان از همه لحاظ آمادگی میزبانی مسابقات زیر 14 سال آسیا را داراست و از هر کمکی در این خصوص دریغ نخواهد شد و برای جامعه ورزش مایه خرسندی است که بتوانیم میزبان نمایندگان ورزشی هشت کشور در این استان باشیم.

به گفته وی؛ همدان استانی با ویژگی‌های منحصر به فرد است و در تمام فصول می‌تواند میزبان مسابقات ورزشی آسیایی و بین‌المللی باشد و مجموعه مدیریتی استان برای این میزبانی تلاش خود را انجام خواهد داشت.

نیکبخت با اشاره به حمایت دولت از دو تیم استان در لیگ دسته اول فوتبال خاطرنشان کرد: دولت در سال‌های اخیر حمایت‌های مناسبی از فوتبال و دو تیم پاس و الوند انجام داده است.

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم تا پاس به عنوان یک تیم ریشه‌دار به جایگاه اصلی‌اش برگردد و مجدداً به لیگ برتر صعود کند و از همه امکانات استان برای حمایت از این تیم استفاده خواهد شد.

در ادامه این دیدار رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: بازدید امروز از دو ورزشگاه منتخب همدان برای میزبانی مسابقات آسیایی زیر 14 سال انجام شد و امکانات خوبی در استان فراهم است.

علی کفاشیان یادآور شد: سابقه خوب میزبانی همدان در مسابقات زیر 14 ساله‌های جنوب غرب کشور در سال‌های گذشته بستر را برای ابراز رضایت مسئولان اجرایی و کمیته برگزاری مسابقات AFC و اعطای میزبانی به همدان فراهم کرده است.

وی افزود: ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج اصولی ساخته شده و قابلیت برگزاری میزبانی مسابقات آسیایی را دارد و می‌تواند یک کمپ المپیکی شود و تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف در این مجموعه اردوهای آماده‌سازی داشته باشند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همدان در سال‌های اخیر در ساخت فضاهای ورزشی رشد خوبی داشته و این اداره کل در کنار ساخت برای تعمیر و نگهداری اماکن برنامه‌های زیادی دارد.

سیدعبدی افتخاری ابراز داشت: همدان در میزبانی مسابقات داخلی و در سطح ملی عملکرد خوبی داشته و در برگزاری مسابقات آسیایی در رشته‌های سنگنوردی و فوتبال موفق عمل کرده است.

وی افزود: همدان می‌تواند در فصول مختلف میزبان رویدادهای ورزشی باشد و امکانات موجود در استان قابلیت برگزاری در سطوح ملی و بین‌المللی را در این استان فراهم کرده است.

مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر 14 ساله آسیا با حضور تیم‌های ایران، کره شمالی، عراق، کره جنوبی، عربستان سعودی، تاجیکستان، تیمور شرقی و تایلند به میزبانی همدان در تابستان 93 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول