اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی بین‌المللی کیش تا پایان سال‌جاری

نبی‌زاده: توریسم‌درمانی در جزیره کیش معنای واقعی‌تری دارد

مدیر اجرایی بیمارستان فوق تخصصی بین‌المللی کیش با اشاره به معنای واقعی "توریسم‌ درمانی" گفت: جزیره کیش با داشتن ویژگی‌های شاخص و ایده‌آل محلی مناسب برای توریسم درمانی به شمار می‌آید.

نبی‌زاده: توریسم‌درمانی در جزیره کیش معنای واقعی‌تری دارد

امیر نبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: نخستین بیمارستان خصوصی، فوق تخصصی و بین المللی جزیره کیش در شرایطی تا قبل از پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد که یک دهه از آغاز ساخت آن می‌گذرد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته مسئولان وقت سازمان منطقه آزاد کیش کمترین همکاری را در راستای راه اندازی این بیمارستان داشتند اما خوشبختانه پس از روی کار آمدن مدیر عامل جدید این سازمان و البته رئیس جدید مرکز توسعه سلامت کیش گام‌های مهمی برای جبران زمان‌های از دست رفته برداشته شده است.

این مسئول اجرایی بیمارستان، بهره‌برداری کامل از بیمارستان فوق تخصصی بین‌المللی کیش را طی دو فاز برشمرد و گفت: در فاز نخست که اسفند ماه سال جاری به طور رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید، حدود هشت نفر از پزشکان حاذق در پنج زمینه کار خود را آغاز خواهند کرد.

به گفته نبی‌زاده فعالیت بخش‌های ارتوپدی، جراحی عمومی، داخلی، اطفال، گوش، حلق و بینی در فاز نخست این بیمارستان کلید خواهد خورد و در فاز دوم نیز پزشکان فوق تخصص ناباروری، جراحی پلاستیک و پیوند اعضا مشغول به خدمت رسانی خواهند شد.

مدیر اجرایی بیمارستان بین المللی کیش با اشاره به مشخصات این بیمارستان، تصریح کرد: بیمارستان بین المللی کیش در سال 1382 ساخته و در سال 1388 تجهیزات آن خریداری شد ضمن این که مساحت ساختمان 2400 متر مربع است و با دارا بودن 32 تخت بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی، چهار اتاق عمل، هشت تخت سی سی یو و دو تخت آ ی سی یو (ICU) است با تائیدیه کمیسیون ماده 20، پروانه بهره‌برداری دریافت کرد.

وی وجود پزشکان ایرانی مطرح و شناخته شده جهانی، شرایط اقلیمی کم نظیر جزیره کیش، وجود شاخص‌های اصلی جذب توریست از جمله هتل‌های مجهز و آرامش ذاتی این جزیره مرجانی را از دلیل تاسیس این بیمارستان نام برد.

این مسئول بیمارستان خصوصی کیش تاکید کرد: بسیاری از بیماران در کشورهای حوزه خلیج فارس توسط پزشکان نخبه کشور معالجه می‌شوند و از آنجایی که برای ورود این بیماران به جزیره کیش نیازی به اخذ ویزا نیست، می‌توانیم توریست درمانی را به بهترین شکل ممکن توسعه دهیم و در واقع عملکرد تمام عوامل این بیمارستان در راستای تقویت منافع ملی خواهد بود.

نبی‌زاده در پایان گفت: من به نمایندگی از تمام عوامل این بیمارستان از علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت این جزیره که با همیاری و همکاری دلسوزانه باعث تسریع در روند اجرایی و آمادگی بیشتر در راستای افتتاح این بیمارستان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/88003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول