اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکواش:

کیش میزبان رقابت‌های قهرمانی اسکواش جوانان آسیا شد

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: رقابت‌های قهرمانی این رشته ورزشی در رده سنی جوانان خرداد ماه سال 93 در جزیره کیش برگزار می‌شود.

کیش میزبان رقابت‌های قهرمانی اسکواش جوانان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود سلیمانی اظهار داشت: کیش به دلیل تجربه و میزبانی بسیار خوب این رقابت‌ها در سال گذشته برای دومین‌بار در خرداد سال آینده میزبان مسابقات قهرمانی آسیا جوانان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در قهرمانی آسیا در کیش اسکواش‌بازان ایرانی باید مدال به‌دست آورند ولی درباره رنگ و تعداد آن حرفی نمی‌زنیم.

رئیس فدراسیون اسکواش اظهار داشت: قطعا این مسابقات باید برای ما درآمد‌زا باشد و برنامه‌های خوبی داریم و مطمئن باشید نسبت به گذشته؛ کشورهای بیشتری برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی خواهند کرد.

جزیره کیش در 18 کیلومتری کرانه جنوبی کشور در خلیج فارس به واسطه برخورداری از 15 هزار متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده و 165 هزار متر مربع فضای روباز سالانه میزبان اردوهای تیمی و مسابقات ورزشی مختلف است.

قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی اسکواش جوانان آسیا در کیش، رقابت‌های غرب آسیا در هشت رشته والیبال ساحلی، تنیس مردان و شمشیربازی، تنیس روی میز، تکواندو، کاراته، بسکتبال و اسکواش در دو بخش زنان و مردان 29 فروردین تا پنجم اردیبهشت 1393 به میزبانی این جزیره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88003/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول