اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت تاکید کرد

سرعت در تکمیل بیمارستان 130 تخت‌خوابی شهدای پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: بیمارستان 130 تخت‌خوابی شهدای پاکدشت که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است باید هرچه سریع‌تر تکمیل و تجهیز شود.

سرعت در تکمیل بیمارستان 130 تخت‌خوابی شهدای پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار مدیریت و معاونان شبکه بهداشت و درمان پاکدشت، بر اهمیت توسعه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نمادهای پیشرفت هر کشوری بهبود شاخص‌های مربوط به سلامت است و از بهترین و منطقی‌ترین راه‌های ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری است. نقش سلامت در پویایی و رشد هر جامعه بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه متولیان امر سلامت نیز دارای جایگاه بالایی هستند.

فرماندار شهرستان پاکدشت ادامه داد: با توجه به صنعتی بودن شهرستان و گستردگی حوزه کارگری رعایت مسائل ایمنی، توجه به سلامت و بهداشت کارگران و کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کم‌توجهی به این امر می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیر و مشکلات عدیده‌ای را برای جامعه بوجود بیاورد.

وی با اشاره به محور مواصلاتی بزرگراه امام رضا (ع) و تردد میانگین بیش از پنجاه هزار دستگاه خودرو و ده‌ها هزار نفر زائر امام رضا (ع) در این مسیر گفت: بیمارستان یکصد و سی تخت‌خوابی شهدای پاکدشت که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است هرچه سریع‌تر تکمیل و تجهیز شود تا کمبود ناشی از خدمات درمانی هم برای مردم شهرستان و هم برای زائران امام رضا (ع) برطرف شود.

قاسمی‌فرزاد در پایان خواستار کنترل و نظارت بیشتر شبکه بهداشت و درمان بر مراکز درمانی و کمپ‌های مجاز و ... شد.

این گزارش حاکی است، در ابتدای جلسه فتحی‌ناز ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت شمای کلی از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان، تعداد خانه‌های بهداشت، مراکز بهداشتی و درمانی، شاخص‌های بهداشتی، اولویت‌های بهداشتی و عملکرد شبکه بهداشت و درمان را ارائه کرد.

انتهای پیام/2462/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول