اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

انجمن صادرات منطقه جنوب کرمان تشکیل می‌شود

رئیس نمایندگی اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی جنوب کرمان گفت: طی یک یا دو ماه آینده انجمن صادرات منطقه جنوب کرمان را تشکیل می‌دهیم.

انجمن صادرات منطقه جنوب کرمان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فخری الله‌توکلی ظهر امروز در نشست هیئت سرمایه‌گذاری کردستان عراق با سرپرست فرمانداری و نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم تا با معرفی و شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه جنوب کرمان در سایه نظارت و حمایت مسئولان سرمایه‌گذاران را جذب کنیم.

وی افزود: در همین راستا یک تیم پنج نفره مطالعاتی و تحقیقاتی را طی یک ماه آینده به منطقه کردستان عراق اعزام می‌کنیم تا پس از انجام مطالعات گزارشی کامل و جامع به مسئولان ارائه دهند تا تصمیم‌گیری لازم برای حضور شرکت‌ها و افراد در آن منطقه صورت گیرد.

الله‌توکلی یکی از رسالت‌های بخش خصوصی را اعزام هیئت‌های تجاری و دعوت از تجار و تبادل در این زمینه ذکر و تصریح کرد: طی یک یا دو ماه آینده انجمن صادرات منطقه جنوب کرمان را تشکیل دهیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث محصولات گلخانه‌ای یک کنسرسیوم صادراتی شکل گرفته و هم‌اکنون بسیار فعال است، ابراز داشت: تیم مطالعاتی ما با سفر به سوی منطقه کردستان عراق نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و خروجی آن به مسئولان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/80001/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول