اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج ورزشکاران استان اردبیل:

ورزش بزرگترین معروف در پالایش جامعه از آسیب‌هاست

رئیس بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: ورزش و گرایش جوانان به فعالیت‌های بدنی بزرگترین معروف در مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی مختلف است که در بستر جامعه بایستی تقویت شود.

ورزش بزرگترین معروف در پالایش جامعه از آسیب‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدجواد بیدار عصر امروز در سومین مجمع شورای عالی قشر سازمان بسیج ورزشکاران در محل کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل اظهار داشت: نگاه جامعه به ورزش باید از نگاه تفننی و وقت گذراندن به نگاه پایه‌ای و اساسی تبدیل شود چرا که ورزش و اهمیت دادن به سلامت جسم و روح می‌تواند مبنای تحول در عرصه‌های مختلف باشد.

وی یکی از رویکردهای اصلی و اساسی بسیج ورزشکاران را تقویت و توسعه برنامه‌های معنوی و ارزشی توصیف کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیج در بدنه ورزش نیازمند برنامه‌های عملیاتی است.

بیدار در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دشمنان برای نفوذ بیشتر خود در بین قشر جوان برنامه‌ریزی‌ها و هزینه‌های بسیاری تدارک دیده‌اند که برای مقابله با این اقدامات خصمانه نیاز به فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن تفکر بسیج در همه بخش‌ها به ویژه در عرصه ورزش هستیم.

این مسئول اضافه کرد: شناخت دشمن، شناسایی راه‌های مقابله با آن و همچنین بهره‌گیری از توانمندی‌های نیروهای متعهد و جوانان بسیجی می‌تواند ما را در مقابله با استکبار جهانی در عرصه جنگ نرم پیروز سازد.

وی بیان کرد: نگاه فرهنگی در ورزش‌های پایه و پرورشی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در بدنه ورزش در کنار توسعه پژوهش و گسترش جریان‌های فرهنگی در اماکن ورزشی و میادین و مسابقات ورزشی ما را در مقابله با هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمنان یاری می‌کند.

 رئیس بسیج ورزشکاران استان یادآور شد: برگزاری کلاس‌های بصیرت‌افزایی و منش پهلوانی، برگزاری کلاس‌های دوره‌های آموزشی آسیب‌شناسی در ورزش، الگو قرار دادن شاخص‌های 10‌گانه تفکر بسیج، عملیاتی کردن برنامه‌های مصوب، شناخت مبانی و ماهیت بسیج، بهره‌گیری از رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی، تدوین برنامه راهبردی در فرهنگ و تفکر بسیجی در بدنه ورزش و نقش بانوان ورزشکار در این عرصه از جمله مهمترین برنامه‌ها و اقدامات اجرایی سازمان بسیج ورزشکاران در مورد گسترش فرهنگ و تفکر بسیج در عرصه ورزش و جوانان است.

همچنین در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با شرکت 73 نفر از کارکنان و بسیجیان ورزشکار استان برگزار شد، مهدی محسن‌زاده از اداره ورزش و جوانان هیر، مهدی علیخواه از اداره کل و مهدی پازاج از بسیج ورزشکاران استان به عنوان نفرات برتر معرفی و از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

این مسابقه به همت ستاد نماز، امر به معروف و نهی از منکر و بسیج ورزشکاران استان برگزار شد.

انتهای پیام/62003/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول