اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی:

ورزش‌های همگانی نیازمند مدیریت همگانی است

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی گفت: ورزش‌های همگانی نیاز به مدیریت همگانی و فرهنگ‌سازی عمومی دارد.

ورزش‌های همگانی نیازمند مدیریت همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نصرالله نان‌بده پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای ورزش‌های همگانی شهرستان تفرش اظهار داشت: ورزش‌های همگانی نیاز به مدیریت همگانی و فرهنگ سازی عمومی دارد تا بتوان با برنامه‌ریزی دقیق و جامع آن را در بوستان‌های شهری و روستایی استان ترویج و گسترش داد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های ورزش همگانی نسبت به ورزش‌های دیگر جذب عموم مردم به ورزش به صورت روزانه و در مدت زمان کوتاه و با کمترین امکانات و هزینه است که در این راستا وظیفه اصلی تمامی نهادها دعوت از مردم برای گسترش این ورزش است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان مرکزی همچنین بر تشکیل شورای راهبردی ورزش‌های همگانی تاکید کرد و افزود: ایجاد طرح‌های توسعه ورزش، بررسی حضور کودکان در توسعه ورزش‌های همگانی، تشویق بانوان در مسیر ورزش‌های همگانی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی ورزش‌های همگانی از ضروریاتی است که توجه هر چه بیشتر مسئولین را می‌طلبد.

نان‌بده ضمن توصیه و تاکید بر ترویج ورزش همگانی بیان کرد: با فرهنگ سازی در این زمینه می‌توان شرایط را برای گسترش ورزش و تندرستی در میان خانواده‌ها فراهم کرد و جامعه را به سمت نشاط و شادابی هدایت کرد.

فرماندار تفرش نیز در این جلسه بر ایجاد زمینه‌های لازم در ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: ورزش از مهمترین اموری است که مورد تاکید رهبری و مسئولین نظام است و مردم باید به عنوان یک نیاز اساسی در تامین سلامت فردی به آن توجه کنند.

بهروز اردلان‌راد تصریح کرد: ورزش همگانی به دلیل ایجاد وفاق و محبت اجتماعی که بین مردم ایجاد می‌کند به واسطه حرکت عمومی باعث ارتقای رشد اجتماعی افراد نیز می‌شود.

وی همچنین از مسئولین شهرستانی خواست تا در جهت توسعه ورزش‌های همگانی همکاری بیشتری با اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی داشته باشند.

در این جلسه همچنین مشکلات هئیت دوچرخه‌سواری و مشکلات اماکن ورزشی و نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/87005/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول