اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

نگاه به مناطق محروم باید از اولویت‌های بخش ورزش باشد

فرماندار ویژه ملایر بر توجه به ورزش مناطق محروم تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید مسئولان توجه به ورزش روستایی را مد نظر داشته باشند.

نگاه به مناطق محروم باید از اولویت‌های بخش ورزش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در جلسه با هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت‌های بالایی در همه عرصه‌ها برخوردار است، به موفقیت‌های ورزشی شهرستان ملایر طی سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: امروز ملایر با داشتن ورزشکاران جهانی نیاز به حمایت‌های مالی و معنوی در این امر دارد.

وی بر توجه به مناطق محروم و ورزش روستایی تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید مسئولان توجه به ورزش روستایی را مدنظر داشته باشند.

فرماندار ملایر نگاه عادلانه و همه جانبه به امر مقدس ورزش را خواستار شد و بر رفع مشکلات جوانان از جمله مشکل بیکاری تأکید کرد.

امام جمعه موقت ملایر نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه به جوانان اظهار داشت: توجه به تهذیب، تحصیل و کسب علم و دانش و ورزش همواره باید در کنار مدنظر باشد.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان رمز ماندگاری قهرمانان و پهلوانان نامی کشور را در ورزش، توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز نیز ورزشکاران ما باید از این الگوها درس مردانگی بیاموزند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان ملایر نیز در ادامه از فعالیت 600 ورزشکار در رشته کشتی در ملایر خبر داد و گفت: این تعداد  ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان فعالیت دارند.

داریوش صفاری از بدهی 100 میلیون تومانی ملایر به لیگ کشتی خبر داد و افزود: در این زمینه نیازمند تأمین اعتبار و حمایت‌های مسئولان هستیم.

وی بر حمایت اسپانسرهای مالی از ورزشکاران ملایر در رشته کشتی تأکید کرد و گفت: در حال حاضر تجهیزات بدنسازی و تشک کشتی از اولویت‌های ما در ورزش کشتی ملایر است.

در ادامه این جلسه مسئولان هیئت‌های ورزشی ملایر مشکلات خود را به اطلاع  وزیر ورزش و جوانان رساندند.

توجه به امکانات سالن‌ها، بررسی مشکلات مالی، توجه به پروژه‌های نیمه کاره، نبود امکانات گرمایشی در برخی سالن‌ها، توجه به هیئت‌های ورزشی بانوان، نبود امکانات در پرداخت قبوض آب و برق و گاز سالن‌ها و... از جمله موارد طرح شده از سوی نمایندگان هیئت‌های ورزشی شهرستان در این جلسه بود.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول