اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دوگنبدان مطرح کرد

سهم ناچیز گچساران از صدا و سیما و ضعف میراث فرهنگی

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با بیان اینکه سهم گچساران از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ناچیز است، گفت: پروژه زیرگذر به غده‌ای سرطانی برای گچسارانی‌ها تبدیل شده است.

سهم ناچیز گچساران از صدا و سیما و ضعف میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمود اسدپور ظهر امروز در نشست شهرداران کهگیلویه و بویراحمد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان باید وسعت بیشتری پیدا کند، چراکه در کنار مسائل عمرانی، مسائل فرهنگی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با طرح این سئوال که سهم شهرداری دوگنبدان از شرکت نفت گچساران چقدر است؟ خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: لطفاً مشخص کنید که براساس قانون سهم شهر دوگنبدان از امکانات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران چه میزان است؟

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با انتقاد از عملکرد اداره میراث فرهنگی گچساران، متذکر شد: در زمینه گردشگری فعالیت خاص و ویژه‌ای از اداره میراث فرهنگی گچساران مشاهده نشده و به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین مشکلات دوگنبدان مشکلات و کمبودهای گردشگری باشد.

اسدپور با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: البته یاسوج به عنوان مرکز استان سهم ویژه‌ای از صدا و سیما دارد اما صدا و سیما باید دیگر شهرستان‌های استان به ویژه گچساران را که دارای جمعیت قابل توجهی است، مورد توجه خاص قرار دهد.

وی ادامه داد: حق گچساران در صدا و سیمای مرکز استان به فراموشی سپرده شده است.

اسدپور، زیرگذر گچساران را یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: آقای استاندار لطفاً عنایت ویژه‌ای برای برطرف شدن مشکل زیرگذر گچساران داشته باشید، چراکه این پروژه ناتمام در حال حاضر به غده‌ای سرطانی برای مردم این شهرستان تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان، نبود قیر و همچنین فاضلاب شهری را از دیگر مشکلات شهر دوگنبدان برشمرد و اظهار داشت: پرداخت حقوق پرسنل شهرداری که تلاش‌های زیادی در راستای خدمات‌رسانی به مردم این شهر انجام می‌‌دهند از دیگر مشکلات ما به شمار می‌رود.

اسدپور با بیان اینکه سطح علمی کارکنان شهرداری‌ها باید افزایش پیدا کند، ابراز داشت: افزون بر 300 نیروی شهرداری دوگنبدان از سطح علمی و تسهیلات پایینی برخوردار هستند که این موضوع اقدامی جدی می‌طلبد.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول