اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان مطرح کرد

قابلیت تبدیل شدن چهار نقطه گچساران به شهر

شهردار دوگنبدان گفت: چهار منطقه امامزاده جعفر(ع)، دیل، باباکلان و لیشتر قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارد.

قابلیت تبدیل شدن چهار نقطه گچساران به شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اردوان زینل‌زاده ظهر امروز در نشست شهرداران کهگیلویه و بویراحمد که در محل فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: روزمرگی یکی از بزرگترین معضلات کنونی در ساختار شهرداری‌ها است.

وی با بیان این‌که سیستم روزمرگی ناشی از عدم تقویت منابع مالی پایدار در شهرداری‌ها است، افزود: ساختار مالی و درآمد شهرداری‌ها بر اساس منابع مالی پایدار تعریف نشده است.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم کمیته‌ای با عنوان توانمندسازی ساختارهای شهرداری تشکیل شود تا شهرداران شهرهای مختلف یافته‌های خود را در راستای همکاری و تعامل در زمینه پیشرفت و توسعه دیگر شهرهای استان در اختیار یکدیگر قرار دهند.

زینل‌زاده ابراز کرد: در شهرداری‌های مختلف در قالب برنامه میان مدت چهار یا پنج‌ ساله برنامه تعریف شده به تصویب شوراها برسد تا ما بدانیم چه کاری باید صورت گیرد و این امر سبب از بین رفتن روزمرگی در شهرداری‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها واقعا سیستم بازی هستند که حتی مستخدم در یک شهرداری می‌تواند از لحاظ مالی و دیگر مسائل دچار انحراف شود.

شهردار دوگنبدان تأکید کرد: اگر منابع مالی قوی نباشد و شهردار نتواند ابزار تشویق و تنبیه را در شهرداری فعال کند، موفقیتی کسب نمی‌شود.

زینل‌زاده با اشاره به قابلیت شهر شدن مناطقی از گچساران گفت: چهار نقطه در گچساران وجود دارد که بر اساس ضوابط قابلیت تبدیل شدن به شهر در این نقاط وجود دارد.

وی امامزاده جعفر(ع)، دیل، باباکلان و لیشتر را چهار منطقه از گچساران دانست که این نقاط قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارند.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول