اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشت ماهه امسال صورت گرفت

کمک یک‌میلیارد و 162 میلیون ریالی خیران گچساران به ایتام

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از کمک یک‌میلیارد و 162 میلیون ریالی خیران و نیکوکاران گچسارانی به ایتام این شهرستان طی هشت ماه امسال خبر داد.

کمک یک‌میلیارد و 162 میلیون ریالی خیران گچساران به ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امرالله فروزنده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: از جمله وظایف مهم و مورد توجه کمیته امداد، کمک به ایتام و حمایت از آنان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران با اشاره به کمک یک‌میلیارد و 162 میلیون ریالی خیران و نیکوکاران این شهرستان به ایتام ابراز داشت: این کمک‌ها در قالب کمک هزینه تحصیلی، تعمیر و تکمیل چهار واحد مسکونی، خرید سه قطعه زمین برای احداث مسکن مددجویان و هزینه درمان سه یتیم بیمار هزینه شده است.

فروزنده خرید اثاثیه منزل از قبیل هشت دستگاه کولر آبی، یخچال و کولر گازی و نیز پرداخت کمک هزینه نقدی به ایتام را از دیگر موارد هزینه‌ شده این مساعدت خیران عنوان کرد.

وی گفت: به نسبت مدت مشابه سال گذشته، کمک خیران و نیکوکاران به ایتام افزون بر 407 میلیون ریال افزایش داشته است.

فروزنده با اشاره به لزوم گسترش هر چه بیشتر کمک به ایتام در جامعه تصریح کرد: در احادیث نقل شده از پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) بر این امر حسنه و پسندیده تأکید و سفارش شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر طرح اکرام ایتام توسط کمیته امداد و به منظور ارائه خدمات بهتر به ایتام اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران با اشاره به همکاری مطلوب خیرین گچسارانی با این نهاد افزود: حامیان ایتام و خیرین نیکوکار در این شهرستان همواره اقدامات و حمایت‌های مؤثری در راستای برطرف کردن مشکلات ایتام در زمینه‌های مختلف انجام داده‌اند.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول