اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری کردستان تاکید کرد

لزوم حاکم شدن ثبات مدیریتی در ورزش کردستان

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به مدت ریاست مدیرکل ورزش و جوانان، سابقه 16 ماهه را فرصت کافی برای مدیریت مناسب ندانست و گفت: باید ثبات مدیریتی در ورزش استان حاکم شود.

لزوم حاکم شدن ثبات مدیریتی در ورزش کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آرش لهونی ظهر امروز در آیین تودیع مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و معارفه سرپرست جدید این اداره‌کل گفت: مقوله ورزش و جوانان اهمیت خاصی دارد و شامل همه آحاد جامعه است.

وی برنامه‌ریزی و فعالیت در حوزه ورزش همگانی را یک اصل و ضرورت دانست و گفت: این حوزه تمام اقشار مردم را در برمی‌گیرد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی در سالیان اخیر بسیار در دنیا مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: ورزشکاران حاضر در عرصه‌های بین‌المللی بهترین سفیران فرهنگ کشورها هستند.

لهونی افزود: ورزشکارانی که موفق به کسب عناوین بین‌المللی می‌شوند، می‌توانند سفیران آداب و رسوم ایران باشند و این به عنوان یک مزیت برای مطرح کردن جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه استان کردستان دارای استعدادهای مناسب ورزشی است، خاطرنشان کرد: اگر امکانات فراهم باشد زمینه رشد و توسعه ورزش استان فراهم می‌شود.

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری کردستان تصریح کرد: توجه بیشتر به ورزشکاران استان موجب شکوفایی و مدال‌آوری آن‌ها در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد بود.

لهونی در ادامه با اشاره به مدت ریاست مدیرکل ورزش و جوانان سابقه 16 ماه را فرصت کافی برای مدیریت مناسب ندانست و افزود: باید ثبات مدیریتی در استان در تمامی زمینه‌ها و موضوعات حاکم شود.

وی با اشاره به نقش و تاثیرگذاری پیشکسوتان در جامعه خواستار حفظ و ارتقای جایگاه آن‌ها در ورزش استان شد و افزود: همه ما مدیون موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌های این بزرگان هستیم.

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری کردستان افزود: در ورزش بانوان نیز باید تدابیر لازم برای رشد این بخش با در نظر گرفتن ارزش‌ها و حفظ و اصول و معیارها اتخاذ شود.

لهونی با بیان اینکه توجه به ورزش کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، افزود: این موضوع می‌تواند در ارتقای سلامت روحی و جسمی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان بتواند در مسیر پویایی این حوزه در استان گام‌های بلندتری بردارد.

انتهای پیام/79012/م30 /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول