اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید معاون استانداری البرز از اشتهارد مطرح شد

افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز از افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاهپور رستم‌زاده امروز طی سفری به اشتهارد از روند فعالیت مراکز اداری و دستگاه‌های اجرایی این شهر بازدید و طی گفت‌وگویی با مدیران و کارکنان این نهادها از مشکلات و کاستی‌های موجود آگاه شد.

وی در این سفر از فرمانداری، بخشداری مرکزی، اداره تأمین اجتماعی، اداره امور مالیاتی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اشتهارد بازدید کرد.

معاون استانداری البرز همچنین در دیدار با مدیران و کارکنان ادارات فوق، مراحل انجام وظائف سازمانی و خدمات‌رسانی این ادارات را مورد بررسی قرار داد.

رستم‌زاده عصر امروز در پایان سفر به اشتهارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نحوه خدمت‌رسانی آنها از جمله دستورالعمل‌هایی است که استانداری البرز در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: استانداری البرز در نظر دارد تا در یک چارچوب مشخص و منظم به صورت حضوری و همچنین نامحسوس از خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی بازدید و نقاط قوت و ضعف را مورد ارزیابی و نظارت قرار دهد.

این مسئول در پاسخ به این پرسش که در بازدید از ادارات اشتهارد چه مسائلی مورد توجه قرار گرفت، گفت: خوشبختانه مدیران و دستگاه‌های مختلف با وجود برخی کمبودها تلاش خوبی برای رفع مشکلات مردم، انجام وظائف سازمانی و خدمات‌رسانی دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات و نیازهای موجود، مربوط به استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اشتهارد است و با توجه به اینکه این شهر به تازگی از نظر اداری ارتقا یافته، لازم است که هر چه سریع‌تر دستگاه‌های مختلف ادارات خود را در اشتهارد راه‌اندازی و دایر کنند.

رستم‌زاده افزود: همچنین باید چارت سازمانی ادارات در اشتهارد مصوب و نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز برای خدمت‌ به مردم تامین شود که از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که در کمترین زمان ممکن برای رفع این کمبودها اقدام کنند.

وی ابراز داشت: امیدواریم با نظارت‌های استانداری و تامین اعتبارات مالی مورد نیاز، بتوانیم خدمات مورد نیاز شهروندان اشتهارد را ارائه و برای توسعه پایدار این شهر تلاش کنیم.

رستم‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی البرز با هدف تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف به طور جدی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول