به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاهپور رستمزاده امروز طی سفری به اشتهارد از روند فعالیت مراکز اداری و دستگاههای اجرایی این شهر بازدید و طی گفتوگویی با مدیران و کارکنان این نهادها از مشکلات و کاستیهای موجود آگاه شد.
وی در این سفر از فرمانداری، بخشداری مرکزی، اداره تأمین اجتماعی، اداره امور مالیاتی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اشتهارد بازدید کرد.
معاون استانداری البرز همچنین در دیدار با مدیران و کارکنان ادارات فوق، مراحل انجام وظائف سازمانی و خدماترسانی این ادارات را مورد بررسی قرار داد.
رستمزاده عصر امروز در پایان سفر به اشتهارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی و نحوه خدمترسانی آنها از جمله دستورالعملهایی است که استانداری البرز در اولویت کاری خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: استانداری البرز در نظر دارد تا در یک چارچوب مشخص و منظم به صورت حضوری و همچنین نامحسوس از خدماترسانی دستگاههای اجرایی بازدید و نقاط قوت و ضعف را مورد ارزیابی و نظارت قرار دهد.
این مسئول در پاسخ به این پرسش که در بازدید از ادارات اشتهارد چه مسائلی مورد توجه قرار گرفت، گفت: خوشبختانه مدیران و دستگاههای مختلف با وجود برخی کمبودها تلاش خوبی برای رفع مشکلات مردم، انجام وظائف سازمانی و خدماترسانی دارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات و نیازهای موجود، مربوط به استقرار ادارات و دستگاههای اجرایی در اشتهارد است و با توجه به اینکه این شهر به تازگی از نظر اداری ارتقا یافته، لازم است که هر چه سریعتر دستگاههای مختلف ادارات خود را در اشتهارد راهاندازی و دایر کنند.
رستمزاده افزود: همچنین باید چارت سازمانی ادارات در اشتهارد مصوب و نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز برای خدمت به مردم تامین شود که از دستگاههای اجرایی انتظار داریم که در کمترین زمان ممکن برای رفع این کمبودها اقدام کنند.
وی ابراز داشت: امیدواریم با نظارتهای استانداری و تامین اعتبارات مالی مورد نیاز، بتوانیم خدمات مورد نیاز شهروندان اشتهارد را ارائه و برای توسعه پایدار این شهر تلاش کنیم.
رستمزاده در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی البرز با هدف تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف به طور جدی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004