اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظمی:

امیدواریم هواداران برنده واقعی شهرآورد گیلان باشند

سرمربی داماش گفت: تنها یک پیام و آرزو برای هواداران دارم و آن اینکه امیدواریم هواداران داماش و ملوان پیروز واقعی شهرآورد گیلان باشند.

امیدواریم هواداران برنده واقعی شهرآورد گیلان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی ظهر امروز در نشست خبری پیش از شهرآورد گیلان بازی داماش و ملوان را دارای حساسیت زیاد خواند و اظهار کرد: رقابت در مستطیل سبز است.

وی ادامه داد: روی نقاط ضعف و قوت ملوان شناخت داریم و امیدواریم فردا روز خوب ما باشد و برنامه‌های تاکتیکی که در تمرین‌های روزهای اخیر کار کردیم ما را به نمایش بگذاریم.

این سرمربی با اشاره به اینکه برای بازی فردا محروم نداریم، افزود: میلاد فراهانی و مرتضی ابراهیمی به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی یادآور شد: امیدواریم هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند و تمام ایران شهرآورد خوبی را از این دو تیم گیلانی ببینند.

ناظمی درباره حساسیت‌های پیرامون شهرآورد تصریح کرد: تمام بازیکنان ما به حساسیت و اهمیت نتیجه این بازی واقف هستند ضمن اینکه این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد.

وی با بیان اینکه طبیعی است که رقابت وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر رقابتی نباشد جذابیت و پیشرفتی وجود ندارد.

سرمربی داماش به شرایط میزبانی این تیم اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون هر تیمی که به اینجا آمده از میزبانی داماش تعریف کرده است و تنها یک پیام و آرزو برای هواداران دارم و آن اینکه هواداران داماش و ملوان پیروز واقعی شهرآورد گیلان باشند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم از حاشیه‌ها به دور باشیم، متذکر شد: امیدواریم هواداران فرهنگ بالای مردم گیلان را به نمایش بگذارند.

ناظمی به حاشیه‌سازی‌های ملوان در زمینه برگزار نشدن بازی در ورزشگاه عضدی رشت، اشاره کرد و یادآور شد: میزبان تعیین می‌کند در چه زمینی بازی انجام شود و اینکه ورزشگاه عضدی استاندارد A آسیا را کسب کرده و بهتر است حریف به دنبال مسایل حاشیه‌ای نباشد.

وی ورزشگاه شهید عضدی رشت را سرمایه اصلی این شهر و گیلان و داماش دانست.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول