اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:

ملوان برای شهرآورد گیلان روحیه خوبی دارد

مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: با توجه به نتایج خوب ملوان در چند هفته اخیر، با روحیه بالا به استقبال شهرآورد گیلان در مقابل داماش می‌رویم.

ملوان برای شهرآورد گیلان روحیه خوبی دارد

سهیل رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر انزلی درباره شرایط تیمش در آستانه شهرآورد سنتی فوتبال گیلان اظهار کرد: با برد ارزشمندی که در برابر صبا گرفتیم اکنون با یک روحیه خوب به استقبال بازی دربی می‌رویم.

وی ادامه داد: در مقابل صبای قم بازی خوبی انجام دادیم و اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد؛ حتی می‌توانستیم راحت‌تر صبا را شکست دهیم.

هافبک جوان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به نتایج خوب تیمش در چند هفته اخیر، اذعان کرد: کسب چهار پیروزی در پنج بازی اخیر وضعیت تیم ما را در جدول رده‌بندی بهتر کرده و تیم روحیه خوبی دارد.

وی افزود: امیدواریم در بازی شهرآورد و در مقابل داماش بتوانیم روند خوب چند هفته اخیر خود را تداوم بخشیم.

رحمانی با اشاره به پیش‌بینی خود از نتیجه شهرآورد گیلان گفت: پیش‌بینی نتیجه بازی کار آسانی نیست اما آماده هستیم تا با ارائه یک فوتبال تاکتیکی و با برنامه با دست پر از رشت بازگردیم.

وی یاد آور شد: شرایط این بازی به گونه‌ای است که هر تیم باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها در شهرآورد استفاده کند و امیدواریم بتوانیم از موقعیت‌هایی که نصیب ما می‌شود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول