اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان:

شکست ملوان در شهرآورد گیلان دور از دسترس نیست

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان گفت: ملوان حریف سرسختی است اما شکست این تیم در شهرآورد گیلان دور از دسترس نیست.

شکست ملوان در شهرآورد گیلان دور از دسترس نیست

هادی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره دیدار تیم‌های داماش گیلان و ملوان بندر انزلی در شهرآورد گیلان اظهار کرد: بازی دربی دیدار سختی است.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیتی که نتیجه این بازی برای هواداران دو تیم دارد داماش و ملوانی‌ها با تمام قوا به میدان می‌روند، ادامه داد: فضای سنگین بازی در شهرآورد را در بازی رفت در بندر انزلی تجربه کرده‌ام و اگر جمعه به میدان بروم، دومین حضورم شهرآورد گیلان خواهد بود.

محمدی با اشاره به شناخت خود از ملوان اذعان کرد: ملوان چند هفته‌ای است که شرایط مناسبی پیدا کرده و نتایج بسیار خوبی گرفته است و قطعاً حریف سرسختی برای داماش محسوب می‌شود.

این بازیکن داماش اضافه کرد: ما نیز با توجه به برد بسیار شیرینی که در برابر سایپا کسب کردیم از روحیه بالایی برخورداریم و برای شکست ملوان به میدان می‌رویم.

مدافع داماش درباره نتایج داماش با توجه به جوان‌گرایی این تیم، گفت: نتایج اخیر نشان می‌دهد که جوان‌گرایی در داماش جواب داده است و ما همه برای موفقیت تیم همدل هستیم.

وی افزود: ناظمی از سرمربیان جوان لیگ برتر است و توانسته با بازیکنان جوان ارتباط خوبی برقرار کند و به آنها انگیزه لازم را داده است.

به گفته محمدی بازیکنان فارغ از مشکلات مالی در میدان بازی با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی پیش‌بینی نتیجه شهرآورد گیلان را سخت دانست و خاطرنشان کرد : اگر همانگونه که در مقابل سایپا ظاهر شدیم بتوانیم در برابر ملوان نیز بازی کنیم شکست این تیم دور از دسترس نخواهد بود.

مدافع داماش یادآور شد: امیدواریم مصدومان داماش به این بازی برسند ضمن اینکه مسعود حسن‌زاده در تمرین دیروز ما شرکت کرد اما باید ببینیم که آیا به بازی دربی می‌رسد.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول