اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خبر داد

برگزاری همایش وبلاگ‌نویسان جوان همدان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: همایش وبلاگ‌نویسان جوان همدان با هدف استفاده مناسب جوانان از فضای مجازی و ساماندهی جوانان فعال در عرصه مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش وبلاگ‌نویسان جوان همدان

اسدالله ربانی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای توسعه فکر و اندیشه جوانان است و اگر از این فرصت به خوبی استفاده نشود، می‌تواند آسیب‌های جدی برای جوانان داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان ما در فضای مجازی فعال هستند و با هدایت و راهنمایی اساتید دانشگاه و مشاوران مجرب می‌توان این افراد را به سمت مزایای خوب و مفید فضای مجازی هدایت کرد تا از بعضی آسیب‌ها در امان بمانند و اصلی‌ترین هدف ما از برگزاری این همایش آگاهی‌بخشی به نوجوان و جوانان و حتی ارائه تغذیه فکری از طریق فضای مجازی است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: فعالان عرصه فضای مجازی که دارای وبلاگ و یا سایت شخصی هستند، می‌توانند تا تاریخ 10 بهمن ماه سال جاری در این همایش شرکت کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آدرس وبلاگ و یا سایت خود را به شماره تلفن 09181118267 و یا با شماره تلفن‌های 8321632 و 8321104 تماس حاصل کرده و برای شرکت در همایش ثبت‌نام کنند.

ربانی‌مهر اضافه کرد: در این همایش و بعد از بررسی و داوری وبلاگ‌ها و سایت‌ها از 10 وبلاگ و سایت برتر تقدیر ویژه صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه، دبیران سازمان‌های مردم نهاد، کارمندان دولت و دیگر افراد جامعه می‌توانند در این همایش شرکت کنند. 

انتهای پیام/89002/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول