اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

حضور موثر مددکاران آرامش را در زندان تضمین می‌کند

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: حضور موثر مددکاران آرامش را در زندان پایدار و تضمین می‌کند.

حضور موثر مددکاران آرامش را در زندان تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های هرمزگان، اکبر سلیمانی با حضور شبانه در زندان مرکزی بندرعباس به اندرزگاه صداقت رفت و ساعتی را بین زندانیان مواد مخدر گذراند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان در این دیدار با ارشاد و نصیحت مددجویان گفت: توجه به معنویات بهترین راه حل برای رسیدن به آرامش درونی است.

سلیمانی اظهار داشت: هر فردی با هر گرفتاری و مشغله سخت و طاقت‌فرسایی که وارد زندان شود بهترین مسکن و امید‌بخش به آینده و گذر از بحران توجه به نیایش و راز و نیاز با خداوند قادر و متعال است و در این بین نماز سرآمد همه ارتباطات است.

وی دستور به رفع سریع مشکلات طرح شده مددجویان از طریق بررسی پرونده‌ها توسط مسئولان ذی‌ربط داد و عنوان داشت: اگر حضور مددکاران و مسئولان زندان در اندرزگاه‌ها موثر باشد همیشه آرامش در زندان حاکم خواهد بود.

سلیمانی تصریح کرد: اگر حضور ما در اندرزگاه‌ها کمرنگ باشد ضمن بروز برخی مشکلات همیشه با هجمه‌ای از مراجعه‌کنندگان مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/88001/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول